مقالات, طلاق, مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه, وکیل دعاوی خانواده

وکیل مهریه غرب تهران

شماره بهترین وکیل مهریه غرب تهران

اگر که به دنبال وکیل مهریه غرب تهران هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید. در زمانی که خدای ناکرده برای شما مشکل حقوقی یا قانونی ای پیش بیاید شما دو راه پیش رویتان دارید، یک این که می توانید خودتان از حق و حقوق تان دفاع کنید و راه دوم هم این است که از یک وکیل برای دفاع از حق و حقوقتان کمک بگیرید. یکی از مسائل حقوقی پر تکراری هم که در ایران و سایر نقاط جهان وجود دارد طلاق است. شما برای حل مسئله طلاق هم می توانید یا خودتان از خودتان نمایندگی کنید، و یا از یک وکیل زبده کمک بگیرید. برای این که با مسائلی مثل وکیل مهریه در غرب تهران، شماره وکیل مهریه غرب تهران و… بیشتر آشنا شوید، در ادامه بحث وکیل مهریه غرب تهران هم همراه گروه حقوقی دادجویان بمانید.

مشاوره با بهترین وکیل پایه یک دادگستری: 09124833958

وکیل مهریه در غرب تهران

در تعریف وکیل مهریه در غرب تهران باید گفت که وکیل مهریه غرب تهران شخصی است مسلط به قوانین و مقررات و آیین نامه ها و بخش نامه های مرتبط با قانون مدنی در بخش خانواده و همچنین قوانین حمایت و خانواده و سایر قوانین اخیر التصویب مثل قانون پنج ساله ششم توسعه و… تلاش در جهت احقاق حقوق موکل (زوج یا زوجه) حسب مورد مینماید. وی با تسلط و احاطه و شناخت رویه ادرات بهترین دفاع را حسب مورد جهت توقیف اموال و مزایده و… در کوتاه ترین زمان ممکن مینماید. وکیل مهریه غرب تهران با شناخت دوایر ثبت اسناد و واحدهای ذی ربط و تسلط بر نحوه مدیریت زمان و پیگیری مکفی بهترین تصمیم را جهت توقیف اموال زوجه و یا رفع توقیف از  اموال زوج مینماید.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین وکیل طلاق توافقی در جنوب تهران

در بحث وکیل مهریه در غرب تهران باید این را هم بدانید که مدارک لازم برای اجرا گذاشتن مهریه چه مدارکی هستند. حال در این بخش از وکیل مهریه غرب تهران نوبت به آن می رسد که بببینم مدارک لازم برای اجرا گذاشتن مهریه چه مدارکی می باشند و زوجه برای این که بتواند مهریه خود را به طور قانونی به اجرا بگذارد به چه مدارکی نیاز دارد. به طور کلی مدارک لازم برای اجرا گذاشتن مهریه، مدارک زیاد و پیچیده ای نمی باشند، بلکه مدارک ساده و تقریبا دم دستی ای هستند. از مدارک لازم برای بهترین روش اجرا گذاشتن مهریه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شماره بهترین وکیل مهریه غرب تهران

شماره بهترین وکیل مهریه غرب تهران

  • شناسنامه زوجه.
  • کارت ملی زوجه.
  • قباله ی نکاح یا همان سند ازدواج.

بهترین وکیل مهریه غرب تهران

در بحث وکیل مهریه غرب تهران بد نیست کمی هم در مورد خود غرب تهران اطلاعات کسب نمایید. غرب تهران یکی از مناطق و مجموعه محله های کلانشهر تهران است، که يكي از 4 منطقه کلی پایتخت می باشد، و جمعیت نسبتا زیادی در آن ساکن می باشند. در غرب هم درست به مانند سایر مناطق تهران افراد زیادی وجود دارند متاسفانه به مشکل گرفتن مهریه دارند و به دنبال وکیل مهریه در غرب تهران هستند. راه های مختلف اجرا گذاشتن مهریه که توسط وکیل پایه یک دادگستری صورت می گیرد را در زیر با هم مشاهده می کنیم.

اجرا گذاشتن مهریه از طریق اجرائیه ثبت: یکی دیگر از راه های اجرا گذاشتن مهریه توسط وکیل مهریه غرب تهران، اجرا گذاشتن مهریه از طریق اداره ثبت می باشد. البته باید این نکته را درباره این راه در نظر گرفت که تنها در صورت اجرا گذاشتن مهریه از طریق ثبت منطقی و مفید خواهد بود که فرد استطاعت خوبی داشته باشد و اموالی بنامش باشد، چون در صورتی که این گونه نباشد، تنها می توان فرد را از طریق این راه ممنوع الخروج نمود. برخی از مراحل اجرا گذاشتن مهریه که با تماس با شماره وکیل مهریه غرب تهران می توان آن ها را پیش برد را در قسمت پایینی مشاهده می کنیم.

 ۱- در این روش به دلیل اطلاعات بالا و تجربه بیشتری که وکیل مهریه در غرب تهران در زمینه گرفتن مهریه از طریق اجرائیه دارد و تعدادی پرونده پیروز شده از همین راه دارد، بهتر است که با استخدام وکیل حرفه ای ای مثل وکیل طلاق دادجویان کار را پیش برد.

کسب اطلاعات بیشتر: شرایط طلاق توافقی چیست؟

 ۲- در مرحله اول از اجرا گذاشتن مهریه از طریق اداره ثبت، باید اصل عقدنامه یا رونوشت را به همراه مدارک لازم برای اجرا گذاشتن مهریه، که پیش تر هم به آن ها اشاره شد، به دفتر ازدواج و طلاق مندرج در عقدنامه برد و طی درخواست کتبی ای از سردفتر تقاضای صدور اجرائیه کرد.

۳- پس از دادن درخواست کتبی تقاضای اجرائیه، اجرائیه به میزان مهریه درخواست شده صادر و به نشانی زوج که در عقدنامه ثبت شده است، پست می شود.

 ۴- در ادامه زوجه باید به همراه وکیل مهریه در غرب تهران یا به تنهایی به اداره ثبت مراجعه کند. او می تواند به ازای مقداری از مهریه زوج را ممنوع الخروج و به ازای مقدار دیگر آن، تقاضای توقیف اموال زوج را بدهد.

مطالبه مهریه از طریق دادگاه: مطالبه مهریه از طریق دادگاه به کمک وکیل مهریه غرب تهران معتبری مثل وکیل خانواده دادجویان، این گونه است که زوجه با فراخواندن زوج و تحت نظر قاضی روند مطالبه مهریه از طریق دادگاه را دنبال می کند و باید یکسری مراحل دادگاه که ممکن است از قبل هم با آن ها آشنایی داشته باشد را طی کند تا بررسی پرونده اش شروع شود و به نتیجه برسد. برخی از مراحل انجام کار مطالبه مهریه از طریق دادگاه توسط وکیل مهریه در غرب تهران را در قسمت پایینی با هم میبینم.

۱- استخدام وکیل مهریه غرب تهرانی کاربلد و خبره در حوزه امور خانواده و ازدواج و طلاق مثل وکیل طلاق دادجویان که البته کار اجباری ای نیست، اما کار را برای زوجه بسیار راحت تر، و شانس پیروزی پرونده اش را چندین برابر می کند.

۲- مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و پر کردن فرم های لازم مثل دادخواست.

شماره بهترین وکیل مهریه غرب تهران

شماره بهترین وکیل مهریه غرب تهران

۳- بهتر است که در این زمان برای جلوگیری از نقل و انتقال اموال و دارایی ها توسط زوج، وکیل خانواده زوجه یا در صورت نبود وکیل، خود زوجه اقدام به درخواست صدور قرار تامین و توقف اموال، و یا در صورت لزوم جلب یا ممنوع الخروجی زوج کنند.

۴- صادر شدن ابلاغیه برای زوج و زوجه با ذکر زمان و مکان برگزاری جلسه دادگاه.

۵- برگزاری جلسات دادگاه و بررسی مدارک از جانب قاضی و مطرح کردن پرسش های لازم.

6- بررسی نهایی پرونده و صدور حکم پرداخت مهریه، و به مزایده گذاشتن، یا تغییرمالکیت اموال و دارایی های زوج به اندازه ارزش مهریه به زوجه.

کسب اطلاعات بیشتر: رجوع بعد از طلاق به چه صورت است؟

شماره وکیل مهریه غرب تهران

در این مقاله وکیل مهریه غرب تهران سعی شده بود که با بیان مطالبی مثل وکیل مهریه در غرب تهران، شماره وکیل مهریه غرب تهران و…، به اطلاعات حقوقی شما عزیزان کمی افزوده شود، که امید است این مقاله در این امر موفق بوده باشد. اگر که کار حقوقی، کیفری، تجاری و معاملاتی، و درکل هر کاری در زمینه مسائل حقوقی و قانونی دارید، به شما پیشنهاد میشود که به سایت گروه دادجویان که یک گروه حقوقی معتبر در تهران هستند سر بزنید و با اشتراک گذاشتن جزئیات پرونده تان با وکلای حرفه ای دادجویان یعنی گروه وکیل خانواده، و استخدام یکی از آنها، در مسیر پیروز شدن در پرونده تان قدم بردارید.

2 دیدگاه در “وکیل مهریه غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *