مقالات, طلاق, وکیل دعاوی خانواده

بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین وکیل طلاق در تهران

اگر که متاسفانه در شرف طلاق هستید، احتمالا به دنبال بهترین وکیل طلاق در تهران هم باشید. یکی از جنبه های قانون که اتفاقا از پر استفاده ترین و پر تکرارترین مسائل قانونی هم می باشد، جدایی زن و شوهر یا همان طلاق است. طلاق علاوه بر این که از قدیمی ترین مسائل و مشکلات قانونی هم است، زیرا از قدیم الایام تاکنون همواره مسئله جدایی زن و مرد از یکدیگر مطرح بوده است و همواره زوج هایی بوده اند که به دنبال پایان دادن به زندگی زناشویی شان بوده باشند.

برای این که بیشتر در مورد طلاق و انواع آن بدانید و با موضوعاتی مثل بهترین وکیل طلاق در تهران، بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران، بهترین وکیل طلاق در غرب تهران و… آشنا شوید، در ادامه بحث بهترین وکیل طلاق در تهران هم همراه بهترین وکیل پایه یک دادگستری دادجویان بمانید.

مشاوره با بهترین وکیل طلاق در تهران: 09124833958

بهترین وکیل طلاق در تهران

به طبع زمانی که انسان به دنبال خرید وسیله، خدمت، یا استخدام فردی است، به دنبال آن است که کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. این مورد در مورد طلاق هم وجود دارد و طبیعتا افرادی که در شرف طلاق اند به دنبال این هستند که بهترین وکیل طلاق در تهران را برای پرونده خود استخدام نمایند. در صورتی که شما هم متاسفانه در شرف طلاق هستید و می خواهید که از بهترین وکیل طلاق در غرب تهران استفاده نمایید بهتر است که با انواع مختلف طلاق که برخی از آن ها را در قسمت پایینی می بینیم، آشنا شوید.

طلاق به دلیل عدم پرداخت نفقه: یکی از خدمات بهترین وکیل طلاق در تهران، پیگیری طلاق به دلیل عدم پردات نفقه می باشد. به نیاز های اولیه و هزینه های تامین برای زندگی زن از جمله مسکن، خوراک، پوشاک، اثاث منزل، نیاز های بهداشتی و هزینه های درمانی و… که شوهر باید آن ها برای رفع نیاز های زن تامین کند، نفقه زن می گویند که مرد موظف است آن ها را پرداخت نماید. مطابق با قانون حمایت از خانواده ماده ۴ که در سال ۱۳۹۱ تصویب شد، در بین تمام دادگاه ها تنها دادگاهی که صلاحیت لازم برای رسیدگی به طلاق هایی که به دلیل عدم پرداخت نفقه درخواست داده می شوند، دادگاه خانواده می باشد.

بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین وکیل طلاق در تهران

طلاق به دلیل تجدید فراش: تجدید فراش به معنای ازدواج مجدد مرد یا زن است که به معنای ازدواج مجدد مرد یا طزنی که خودش همسر دارد است. این را در بحث بهترین وکیل طلاق در تهران بدانید که در قرآن به مردان اجازه داده شده است که چهار همسر دائم و به تعداد نامحدود همسر موقت (صیغه ای) داشته باشند، صرف نظر از آنکه در اسلام این امر مشروط به رعایت عدالت گردیده است اما این شرط ضمانت اجرائی نداشته زیرا عدل از آن حقی برای زن ایجاد نمی نماید. اما با همه این احوال قانونگزاران در قانون حمایت خانواده در سال ۱۳۵۳ (ماده ۱۶) با وجود مخالفت فقهاء موفق گردیدند که اصل را برممنوعیت ازدواج مجدد مردان قرار دهند و شروط و استثنائاتی را برای ازدواج مجدد یا تجدید فراش قرار دهند.

طلاق به دلیل ناباروری: ناباروری در قانون به زوجی اطلاق می شود که طی گذشت یک سال با توجه به داشتن رابطه جنسی منظم و عدم استفاده از روش های جلوگیری از بارداری، همچنان باردار نشده اند. قانون مصوب شده در این زمینه مربوط به سال ۱۳۵۳ است، که براساس قانون حمایت خانواده در مورد مشکل عقیم بودن همسر و حق طلاق زوجه صحبت شده است. با کمک بهترین وکیل طلاق در تهران یا همان وکلای دادجویان می توان در این گونه پرونده ها پیروز شد.

طلاق به دلیل عسر و حرج: به طور کلی عسر و حرج که قبول پرونده های آن از خدمات بهترین وکیل طلاق در تهران است، در مفهوم سختی، مضیقه و دشواری آمده است و از آن جهت که به لحاظ شرعی و عقلی و منطقی ادامه زندگی در چنین شرایطی به نفع زن نیست، قانونگذار عسر و حرج زن را مبنایی برای طلاق قرار داده است. در ماده ۱۱۳۰ همین قانون مفهوم عسر و حرج زوجه برای طلاق را مورد اشاره قرار داده است.

طلاق به دلیل اعتیاد: یکی از مواردی را که قانون از مصادیق عسر و حرج می داند، اعتیاد شوهر به مواد مخدر و روانگردان و مشروبات الکی می‌باشد. با توجه به اینکه اداره ی زندگی مشترک، از وظایف عمده ی شوهر می‌باشد، اعتیاد شوهر می‌تواند در انجام هر کدام از این وظایف و تعهدات شوهر، تاثیر گذار باشد و مانع از انجام شود که در نتیجه عسر و حرج را برای طرف مقابل ایجاد گرداند. لذا قانون حق درخواست طلاق به دلیل اعتیاد به کمک بهترین وکیل طلاق در تهران را برای زن، فرض کرده است.

طلاق غیابی از طرف زن: این نوع طلاق که از خدمات بهترین وکیل طلاق در تهران است، به این معنا است که در صورتی که زن در دادگاه تقاضای طلاق داده باشد و مرد یا بهترین وکیل طلاق در تهران او در دادگاه حاضر نبوده و به طور کتبی از خود دفاع نکرده باشند و اخطاریه دادگاه ابلاغ واقعی نشده باشد، حکم طلاقی که علیه مرد صادر می شود، حکم طلاق غیابی است که برای استعلام آن می تواند به سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی مراجعه نماید. حکم طلاق غیابی از سوی زن ، طرف مدت بیست روز از سوی مرد قابل واخواهی می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: طلاق توافقی در غرب تهران

بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

به‌ طور خلاصه طلاق توافقی به طلاقی گفته می‌شود که زوجین به هر دلیلی تمایل دارند با تفاهم از هم جدا شوند هر توافقی که آنها در خصوص مهریه، نفقه، جهیزیه، حضانت و ملاقات فرزند داشته باشند از نظر دادگاه محترم و قابل قبول خواهد بود. به عنوان مثال زوجین توافق می‌کنند زوجه مهریه را در قبال طلاق ببخشد یا کل آن رادریافت کند یا با شرایط توافق شده مهریه پرداخت شود یا حتی قسمتی از مهریه بذل و قسمتی دیگر پرداخت شود،

بنابراین تمام موارد توافق در رای دادگاه منعکس خواهد شد و قابلیت اجرا دارد.  از مزایای طلاق توافقی به کمک بهترین وکیل طلاق در تهران هم می توان به موارد زیر اشاره کرد. در صورتی که خدایی ناکرده روزی مجبور به طلاق شدید،‌ توصیه می شود حتما از بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران یا همان بهترین وکیل طلاق در غرب تهران دادجویان کمک بگیرید.

  • درگیر شدن کمتر خانواده ها.
  • هزینه طلاق توافقی.
  • احتمال صلح پس از جدایی.
  • کاهش چالش های حقوقی طلاق توافقی.
  • مراقبت از کودکان.
  • برخورداری از توان چانه زنی.
  • سرعت روند طلاق.

بهترین وکیل طلاق در غرب تهران

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله بهترین وکیل طلاق در تهران مثل بهترین وکیل طلاق در تهران، بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران، بهترین وکیل طلاق در غرب تهران و… برای شما مفید بوده باشند. در نهایت اما پیشنهاد کلی این است که پیش از انجام هرگونه اقدامی در زمان نیاز به وکیل حقوقی یا وکیل کیفری حتما تحقیق و مشورت های بسیار زیادی انجام دهید و حتما هم از افراد خبره در این حوزه مشورت بگیرید.

در صورتی که برای کسب اطلاعات بیشتر و یا پیگیری پرونده خود نیاز به دریافت مشاوره از بهترین وکیل طلاق در تهران، بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران را دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت گروه حقوقی دادجویان تماس حاصل نمایید و به صورت تلفنی از مشورت با بهترین وکیل طلاق در غرب تهران، یعنی وکلای پایه یک دادگستری زبده دادجویان بهره مند شوید.

1 دیدگاه در “بهترین وکیل طلاق در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *