تنظیم قراردادها, مقالات

وکیل قرارداد تجاری

وکیل قرارداد تجاری - شرکت های تجاری - دعاوی تجاری

اگر که اهل تجارت و فعالیت های تجاری باشید، احتمالا با وکیل قرارداد تجاری و یا وکیل تنظیم قراردادها آشناییت دارید. تجارت يكي از قديمي ترين فعاليت هاي بشري است كه انسان قسمت زیادی از رشد خودش را مدیون اوست. در دنیای تجارت امکان رسیدن به سود بسیار بالا می باشد. البته این را هم باید در نظر گرفت که به موازات فرصت هایی که برای فرد فراهم است، خطرات و مشکلاتی هم وجود دارد. برای نمونه یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که نرخ کلاهبرداری در قرارداد های تجاری بسیار بالا می باشد و افراد شیاد بر سر دیگران، با تنظیم قرارداد های نامناسب، کلاه می گذارند. از همین رو در صورتی که در دنیای تجارت مشغول به فعالیت هستید و یا اگر که علاقه مند به مسائل حقوقی هستید، بهتر است که با مبحث وکیل قرارداد تجاری و بهترین وکیل تهران در زمینه تجاری آشنا شوید.

وکیل تجاری کیست؟

بهتر است پیش از این که به سراغ مباحث پیچیده تری مثل وکیل قرارداد تجاری در تهران یا وکیل دعاوی تجاری برویم با تعریف وکیل تنظیم قرارداد یا وکیل قرارداد تجاری آشنا شویم. همان گونه که گفته شد دنیای تجارت دنیای وسیع و گسترده ای است که فرصت های زیادی را برای پیشرفت و رسیدن به سود های هنگفت فراهم می کند. اما به موازات همین فرصت ها، مشکلات و مصائب بسیاری هم در این دنیا وجود دارند که باید خیلی حواستان باشد تا گریبان شما را نگیرند. مشکلات تجاری به نحوی هستند که ممکن است یک شب تمام دارایی های شما را به باد بدهند، زیرا افراد شیاد و سودجو که در دنیای تجارت فعال هستند هم کم نیستند و به دنبال کوچک ترین فرصتی هستند که از دیگران سوء استفاده کرده، حق آن ها را بخورند و دارایی هایشان را از چنگ شان در بیاورند.

وکیل قرارداد تجاری - وکیل شرکت تجاری

وکیل قرارداد تجاری – وکیل شرکت تجاری

از همین رو به مرور زمان و با پیشرفت علم و دانش و تمدن بشری، افرادی در زمینه قانون کشور ها و مسائل حقوقی تحصیل کرده و فارغ التحصیل شدند که نام آن ها را وکیل گذاشتند. این وکیل ها برای شغل وکالت هر کدام شاخه هایی را انتخاب کردند و بیشتر اوقات در همان شاخه فعالیت و پرونده قبول می کنند که یکی از این شاخه ها هم دنیای تجارت و بیزنس است. به وکلا و کسانی که در پرونده های حقوقی و کیفری مرتبط با تجارت و بازرگانی فعالیت می کنند وکیل تنظیم قرارداد یا وکیل قرارداد تجاری می گویند. حتی می توانید از تنظیم قرارداد وکالت میان طرفین استفاده کنید و اختیارات به خصوصی را به وکیل قرارداد تجاری خود بدهید. این وکلا تمرکز اصلی خود را بر روی دنیای تجارت، بازرگانی و معاملات آن گذاشتند و از ظرافت های این حوزه کاملا خبر دارند که همین موضوع هم به افراد کمک میکند که با استخدام آن ها از این که به سرشان کلاه برود جلوگیری کنند و در زمان تجارت و معاملات، دارایی هایشان را از دست ندهند.

وکیل دعاوی تجاری

همان گونه که گفتیم وکلا هر کدام شاخه مشخصی از مسائل حقوقی را انتخاب و به طور تخصصی در آن حوزه فعالیت می کنند. یکی از این حوزه ها هم همانگونه که پیش تر هم به آن اشاره شد شاخه تجارت، بازرگانی و معاملات تجاری است. دنیای تجارت و معاملات تجاری خطرناک هستند، اما این که می گوییم خطرناک هستند به چه معنا است؟. باید گفت که خطرناک بودن این دنیا از آن جایی است که افراد سود جو و کلاه بردار تا دلتان بخواهد در دنیای تجارت زیاد هستند و به شدت هم فعال، از همین رو گاها ممکن است شما مسئله ای را به عنوان فرصت تجاری ببینید اما آن فرصت در اصل حقه و تله ای باشد که این افراد سود جو برای کلاهبرداری از افراد پهن کرده باشند.

از جهتی هم تشخیص این که چه موقیعت تجاری ای واقعا فرصت است، یا این که تله ای است که فرد سودجو آن را ایجاد کرده است واقعا کار سختی است، به طوری که حتی ممکن است افرادی که سالیان سال است که مشغول به تحارت هستند هم قادرنباشند این را تشخیص بدهند که آیا این یک فصت تجاری است یا نه یک موقیعت کلاهبرداری است که توسط شیادان ایجاد شده است. به خاطر این مشکلات است که گروهی از وکلا وجود دارند تحت عنوان وکیل تجاری یا وکیل تنظیم قرارداد تجاری که تخصص و دانش حرفه ای در زمینه تجارت و قرارداد های تجاری دارند و با خواندن شرایط معامله و مفاد قرارداد های تجاری، به شما می گویند که آیا این یک فرصت تجاری است یا نه حقه ای است که توسط فرد شیادی چیده شده است.

وکیل قرارداد تجاری

وکیل قرارداد تجاری - وکیل دعاوی تجاری

وکیل قرارداد تجاری – وکیل دعاوی تجاری

همین طور که یک وکیل قرارداد تجاری در تهران یا هر شهری، دانش این را دارد که تشخیص بدهد که هر فرصت تجاری، هر پیشنهاد تجاری یا هر معامله و قرارداد، آیا واقعی است یا خیر، با توجه به این که دانش و تخصص زیادی در حوزه تجارت دارد، و این را در ابتدا در دانشگاه و سپس از طریق پرونده های مختلف آموخته است که نکات و شرایط تخصصی دنیای تجارت و معاملات آن به چه شکل هستند، قادر هستند در صورتی هم که خدای ناکرده شما دچار کلاهبرداری شدید و وارد تله کلاهبردارن شدید، با قبول پرونده شما، کارهای قضائی و دادگاهی پرونده شما را انجام دهند و برای احقاق حقوق شما و باز پس  گرفتن مال و حق و حقوقتان از شما دفاع کنند، و پرونده را به نتیجه دلخواه شما برسانند. به خاطر این ویژگی وکیل تنظیم قرارداد تجاری در تهران یا هر شهر دیگری، به او وکیل دعاوی تجاری هم گفته می شود. همچنین برخی از مسائلی که ممکن است دعاوی تجاری بر سر آن ها به وجود بیایند را در قسمت پایینی این پاراگراف مشاهده می کنیم.

  • دعاوی راجع به حمل و نقل.
  • الزام به انتقال سهم.
  • اعتراض به آگهی ثبت.
  • ابطال سهم الشرکه.
  • دعاوی راجع به کپی رایت.
  • اثبات شراکت.
  • دعاوی راجع به قرارداد های تجاری.
  • ابطال ظهر نویسی چک و سایر اسناد تجاری.
  • دعاوی مالکیت فکری و معنوی.
  • تایید خروج از شرکت.
  • دعاوی برندها و علامت‌های تجاری.
  • دستور موقت منع پرداخت چک.
  • دعاوی راجع به ورشکستگی.
  •  دعاوی طرح‌های صنعتی.
  • ابطال صورتجلسه هیئت مدیره و مجمع عمومی.
  •  دعاوی تجارت الکترونیک.
  •  دعاوی راجع به صادرات و واردات تجارت

وکیل شرکت تجاری

گروه وکلای دادجویان با دانش منحصر به فرد خود در زمینه انجام مذاکرات داخلی و بین المللی می تواند کمک شایانی در زمینه بستن قراردادهای تجاری داشته باشد. همانطور که می دانید بست قراردادهای تجاری بسیار حساس می باشند و کوچکترین اشتباهی می تواند قرارداد را زیر سوال ببرد. بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات آتی این است که از یک وکیل شرکت تجاری کمک بخواهید و قراردادهای خود را بر اساس قوانین منعقد کنید. بنابراین با توجه به گستردگی فعالیت های تجاری و پیچیده بودن جنبه فنی و حقوقی این امور، استفاده از یک وکیل شرکت های تجاری می تواند شما را از مشکلات احتمالی به دور نگاه دارد. در واقع شما هزینه ای را برای تنظیم قرارداد پرداخت می کنید اما در عوض از بابت مشکلات احتمالی و کلاهبرداری های کلان در امان می مانید. هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل متنوع است.

وکیل قرارداد تجاری در تهران

در کل از قدیم گفته اند پیشگیری بهتر از درمان، از همین رو در صورتی که در دنیای تجارت فعالیت می کنید، به شما توصیه می شود که حتما به فکر استخدام یک وکیل قرداد تجاری در تهران یا هر شهری که در آن فعالیت می کنید باشید و با مشورت با او معاملاتتان را انجام دهید، همچنین اگر هم که خدای ناکرده و متاسفانه دچار کلاه برداری شده اید، حتما به فکر استخدام یک وکیل دعاوی تجاری، وکیل تجاری یا همان وکیل قراردادهای تجاری باشید، تا حق و حقوق پایمال شده تان را به شما برگرداند. برای استخدام وکیل تنظیم قرارداد تجاری هم به شما توصیه می شود که حتما سری به سایت دادجویان بزنید، با تماس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا از مشاوره حقوقی تخصصی آن ها بهره مند شوید و در نهایت هم یک وکیل قرارداد تجاری در تهران هم، از میان وکلای تجاری مجرب آن ها استخدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *