مقالات, وکیل دعاوی خانواده

وکیل خانواده غرب تهران

وکیل خانواده غرب تهران

خیلی از افرادی که درگیر مسائل خانوادگی هستند و ساکن غرب تهران هستند، به دنبال وکیل خانواده غرب تهران می گردند. مسائل حقوقی و قضائی به دسته بندی های مختلفی مثل همین مسائل حقوقی، مسائل خانوداگی، مسائل مالی، مسائل جنایی، مسائل کیفری،‌مسائل جانی و… تقسیم می شوند. مسائل خانوادگی یکی از مهم ترین دسته بندی های مسائل قضائی هستند و بخش زیادی از پرونده هایی که مورد بررسی دادگاه ها و سیستم های قضائی قرار می گیرند را تشکیل می دهند. از همین رو، با توجه به این موضوع که به نتیجه رساندن پرونده های قضائی و به خصوص خانوادگی، کار سختی است و نیاز به دانش و تجربه دارد. اگر که خدای ناکرده به دلیل مسائلی درگیر پرونده خانوداگی هستید، به شما توصیه میشود که ادامه مقاله دادجویان را هم بخوانید تا با مسائلی مثل بهترین وکیل تهران، مشاوره با وکیل خانواده غرب تهران و.. آشنا شوید.

 شماره وکیل خانواده غرب تهران

پیش از اشاره به این که بهترین وکیل خانواده غرب تهران کدام وکیل است، بد نیست که بحث را با این که وکیل خانواده کیست شروع کنیم. در پاسخ به این وکیل خانواده کیست؟، باید گفت که کسی است که در رشته حقوق تحصیل کرده و بر قانون اساسی و انواع و اقسام قانون های کشور تسلط کامل دارد، اما حوزه و حیطه تخصصی کاری او، موضوعات و مسائل مربوط به خانواده مثل ازدواج، طلاق، حضانت فزندان و… می باشد و بیشتر پرونده های حقوقی ای که انجام داده هم، در این حوزه ها بوده است، و آمادگی این را دارد که پرونده های خانوادگی شما را هم پیگیری کند و در صورت امکان، آن را به نتیجه دلخواه شما برساند. برای دریافت شماره تماس وکیل خانواده و دریافت مشاوره با دادجویان همراه باشید.

خدمات وکیل خانواده غرب تهران

وکیل خانواده غرب تهران

وکیل خانواده غرب تهران

طلاق: یکی از مهم ترین فعالیت های بهترین وکیل خانواده غرب تهران، قبول پرونده های طلاق است. در برهه ای از زندگی مشترک و زناشویی، افراد به درجه ای می رسند که تحمل شرایط و اوضاع برایشان ممکن نیست و به این فکر میفتند که مسیر زندگی شان را از یکدیگر جدا کرده،ازدواجشان با یک دیگر را فسخ، و از هم طلاق بگیرند.

خیانت: از مهم ترین مسائلی که می توانید برای حل آن از مشاوره با وکیل خانواده غرب تهران کمک بگیرید، بحث پرونده نحوه اثبات خیانت زن و یا مرد است، یکی از زشت ترین اعمال و بی اخلاقی های بشری می باشد که در زمینه های مختلف می تواند اتفاق بیفتد. تعریف خیانتی که بین زن و مرد اتفاق می افتد و در اینجا مد نظر ما است این می باشد که، خیانت یعنی ارتباط زن یا مرد متاهل با زن یا مردی به غیر از همسر خود و برقرای روابط نامشروع زناشویی با او.

خروج زن از منزل: اما در مورد تعریف خروج زن از خانه باید گفت که در دیدگاه قانون اصولا زن باید در همان منزلی که شوهر تدارک دیده است، سکونت کند و بدون اجازه و رضایت وی، یا بدون عذر موجه، اقدام به ترک منزل، ننماید، و در صورتی که زن بدون اجازه همسرش از خانه خارج شود و باز نگردد، خروج زن از خانه یا منزل اتفاق  می افتد، که مرد می تواند آن را به کمک قانون خروج زن از منزل و یک وکیل خانواده مجرب، از مراجع قانونی پیگیری نماید.

گرفتن مهریه: از موضوعات پر تکرار در میان زوجین وقتی نام از وکیل خانواده و مشاوره با وکیل خانواده غرب تهران به میان می آید، مهریه می باشد. مهریه یکی از حقوق زوجه است که در زمان ازدواج میان خوانواده های عروس و داماد تعیین شده و در سند ازدواج هم میزان آن به ثبت رسیده است. در زمان جدایی و طلاق زن و مرد، یکی از موضوعاتی که تکلیفش باید مشخص شود، همین بحث مهریه است و اگر طلاق به صورت توافقی نباشد و زوجین از قبل بر سر چند و چون آن به نتیجه نرسند، زوجه یا زوج می توانند از وکیل خانواده برای رسیدن به نتیجه دلخواهشان در بحث مهریه کمک بگیرند.

وکیل خانواده غرب تهران

بهترین وکیل خانواده غرب تهران

حضانت فرزند: حضانت فرزند یعنی این که پس از این که مراحل طلاق انجام شد و زوجین به طور شرعی و قانونی دیگر ارتباطی با هم نداشته باشند،و طلاق شان نهایی شد، نگهداری از فرزند به عهده کدام طرف می باشد و کدام یک از زوجین طلاق گرفته مسئولیت حضانت فرزند را عهده دار می شود، و فرزند تا زمانی که بلوغ عقلی برسد یا حتی به سن قانونی برسد، باید پیش پدرش بماند یا مادرش.

بهترین وکیل خانواده غرب تهران

در هر حوزه ای انتخاب بهترین کار بسیار سخت و ناممکنی است. زیرا همه افراد فعال در هر حوزه ای سعی می کنند که بهترین ورژن و حالت خود را ارائه دهند، تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. در مورد وکلا هم این داستان وجود دارد و همه آن ها سعی می کنند که به بهترین شکل ممکن از حقوق موکل شان مراقبت کنند و آن ها را باز پس گیری کنند. اما به طور کلی یکسری ویژگی هایی است که یک وکیل را به بهترین وکیل خانواده غرب تهران تبدیل می کند، که در قسمت زیرین برخی از آن ها را مشاده می کنیم.

  1. از گفتن توانایی های غیر قانونی و کذب و بلوف زدن پرهیز می کند.
  2. بهترین و کم هزینه ترین و سریعترین راه حل را به موکلش پیشنهاد میکند
  3. وکیل خانواده خوب روز است.
  4. وکیل خانواده خوب امین و امانت دار است.
  5. از تجربه ی دیگران استفاده می کند و به قاضی جهت روشن شدن ابهامات پرونده کمک میکند.
  6. با قاضی موکل طرف مقابل بطور محترمانه برخورد می کند.
  7. دارای یک یا چند تخصص است.

مشاوره با وکیل خانواده غرب تهران

در صورتی که خدای ناکرده درگیر مسئله حقوقی خانوادگی ای هستید، به شما توصیه می شود که حتما از مشاوره با وکیل خانواده غرب تهران کمک بگیرید. برای این کار هم به شما توصیه می شود که سری به سایت گروه حقوقی دادجویان بزنید، از مشاورین و متخصصین حقوقی دادجویان مشاوره بگیرید، و در صورت نیاز پرونده حقوقی خانوادگی تان را فارغ از موضوعی که دارد به آن ها بسپارید تا به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن، با توجه به تجارب و مهارت های حقوقی ای که دارند، پرونده تان را به نتیجه دلخواه شما برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *