طلاق, روابط نامشروع, وکیل دعاوی خانواده, وکیل دعاوی کیفری

نحوه اثبات خيانت زن

نحوه اثبات خيانت زن چگونه است و مجازات زن خیانت کار چیست؟

نحوه اثبات خيانت زن  چگونه است و مجازات زن خیانت کار چیست؟ از موضوعات حقوقی ای که متاسفانه این روز ها بسیار پر تکرار شده است، نحوه اثبات خيانت زن می باشد. متاسفانه در این دوره و زمانه مشکلات زناشویی به شدت میان زوجین افزایش یافته است و به همین سبب نرخ و آمار طلاق در سالیان اخیر به طور ناخوشایندی افزایش یافته است. مشکلات زناشویی طیف وسیعی از مشکلات را در بر می گیرند که یکی از زشت ترین آن ها موضوع خیانت می باشد. بحث نحوه اثبات خیانت زن، در صورتی که به موضوعات حقوقی علاقمندید و یا در صورتی که خدای ناکرده این مشکل را با همسر خود در زندگی مشترک تان دارید، برای تان مفید و کاربردی خواهد بود. با بهترین وکیل تهران دادجویان همراه باشید.

دریافت مشاوره از بهترین وکیل کیفری تهران: 09124833958

خیانت چیست؟

پیش از این که به نحوه اثبات خيانت زن بپردازیم، بهتر است که این بحث که خیانت چیست را کمی مرور کنیم. خیانت یکی از زشت ترین اعمال و بی اخلاقی های بشری می باشد که در زمینه های مختلف می تواند اتفاق بیفتد و تنها مربوط به زندگی زناشویی نیست. خیانت در معنای لغوی به معنی های بی وفایی، بد عهدی، مکر و حیله، ناراستی، بی توجهی به امانت و دغل بازی می باشد. خیانت در روانشناسی هم به این معنی است که از سوی یک نفر که به او اعتماد دارید، ضربه احساسی بخورید. اما تعریف خیانتی که بین زن و مرد اتفاق می افتد و در اینجا مد نظر ما است این می باشد که، خیانت یعنی ارتباط زن یا مرد متاهل با زن یا مردی به غیر از همسر خود و برقرای روابط نامشروع زناشویی با او.

کسب اطلاعات بیشتر: مراحل طلاق با داشتن حق طلاق

نحوه اثبات خيانت زن

خیانت نه تنها یک عمل زشت و بی اخلاق انسانی محسوب می گردد، بلکه در دیدگاه قانون هم نوعی جرم تلقی شده و مجازات دارد، و حتی در صورتی که شاکی ای هم وجود نداشته باشد یا فرد رضایت بدهد، باز هم فرد خیانت کار مجازات خواهد شد. مطابق قانون کشور هرموقع زن و مردی که بین آن‌ها علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل یا مضاجعه شوند، به شلاق تا 99 ضربه محکوم خواهند شد و در صورتی که مرد یا زن بتواند این را به قاضی ثابت کند، حکم اجرا خواهد.

خیانت می تواند هم از طرف زن انجام شود و هم از طرف مرد که در این بخش قرار است درباره نحوه اثبات خيانت زن صحبت شود. از همین رو برخی از راه هایی که می شود با آن ها خیانت زن را اثبات کرد، در قسمت پایینی این پاراگراف معرفی شده اند. برای اثبات بهتر است با یک وکیل خانواده مشورت کنید.

شهادت افراد: نحوه اثبات خيانت زن با استفاده از شهادت افراد این گونه است که باید در میان زن خیانت کار و مرد غریبه زنا واقع شده باشد و 4 مرد عادل، و یا 3 مرد عادل و 2 زن عادل شهادت دهند که این اتفاق افتاده است. البته نحوه اثبات خيانت زن با استفاده از این روش بسیار سخت و دور از انتظار می باشد.

اثبات خیانت از طریق مدارک مجازی: البته این را باید گفت که نحوه اثبات خيانت زن با استفاده از این راه هم کمی پیچیده می باشد زیرا اسکرین شات، عکس، ویدیو، صفحه چت یا غیره هر کدام می توانند به عنوان نشانه های خیانت به دادگاه ارائه شوند اما نمی توانند به تنهایی برای حکم دادن قاضی به نفع فرد شاکی، کافی باشند، و تنها در صورتی می توان با استفاده از آن ها به حکم قطعی رسید که خود قاضی دستور به گرفتن پرینت مکالمات دهد.

اقرار متهم: می شود گفت که راحت ترین راه در بحث نحوه اثبات خيانت زن، اقرار خود او می باشد. در این راه او با حضور در محضر بازپرس یا قاضی پرونده، اقرار و اعتراف می کند که اقدام به خیانت به شوهر و همسر خود کرده است و اظهارات خود را هم امضا می کند.

صیغه موقت: یکی دیگر از راه های نسبتا آسان که در مدت زمان کوتاهی باعث می شود خیانت زن ثابت شود، ارائه صیغه نامه به دادگاه و قاضی می باشد. در این راه، فرد شاکی باید صیغه نامه را پیدا کند و به دادگاه ارائه دهد یا با ارائه مداک کافی، قاضی را به دفتر ازدواجی که صیغه زن خیانت کار و مرد غریبه در آنجا ثبت شده است ارجاع دهد.

علم قاضی: آخرین راهی هم که می تواند راه نحوه اثبات خيانت زن به مرد باشد، علم قاضی است. گاهی اوقات خود قاضی با توجه به مدارک، شهود، صحبت ها و اظهارات فرد شاکی و خود زن، و انجام تحقیقات لازم در ارتباطات با پرونده، به این نتیجه می رسد که زن به مرد خیانت کرده است.

کسب اطلاعات بیشتر: شماره تماس با وکیل خانواده

مجازات زن خیانت کار چیست؟

پیش تر هم اشاره کوچکی به میزان جرم خیانت شد اما مجازات زن خیانت کار بستگی به شکل و حجم خیانتی که کرده باشد دارد و این گونه است که:

در صورتی که با استفاده از یکی از راه های نحوه اثبات خيانت زن، ثابت شود که در میان زن خیانت کار و مرد غریبه ارتباط نامتعارف محدود در حد بوسیدن و بغل کردن برقرار شده است، این کار رابطه نامشروع محسوب می شود و مجازات زن خیانت کار هم از ۱ تا ۹۹ ضربه شلاق تعزیری خواهد بود که البته میزان و تعداد این شلاق ها را قاضی بر اساس شرایط دو طرف مشخص خواهد کرد.

اگر که با یکی از راه های نحوه اثبات خیانت زن، ثابت شود که زن مرتکب زنا شده و میان او و مرد غریبه دخول صورت گرفته، کار او زنای محصنه محسوب می شود، و مجازات زن خیانت کار در این شرایط، در قانون، سنگسار میباشد.

وکیل طلاق خیانتی

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله، مثل نحوه اثبات خيانت زن، مجازات زن خیانت کار و… به درد شما خورده باشد و برایتان جالب بوده باشد. در صورتی که خدای ناکرده در چنین شرایطی قرار گرفتید که به فکر شکایت از زن و همسر خود به جهت خیانت افتادید، به شما توصیه می شود که حتما سری به سایت دادجویان بزنید، دادجویان یکی از معتبرترین گروه های حقوقی در تهران هستند و توانایی قبول پرونده در تمامی موضوعات حقوقی و کیفری، از مسائل مالی گرفته تا مسائلی مثل طلاق و… را دارا هستند و در هر کدام از این زمینه های مذکور تعداد بالایی پرونده پیروز شده دارند.

از همین رو به شما عزیزان توصیه می شود که حتما سری به سایت گروه حقوقی دادجویان بزنید و با تماس با شماره های درج شده در سایتشان، از متخصصین آن ها مشاوره ای تخصصی در ارتباط با پرونده تان بگیرید، و برای پیروزی در پرونده تان از میان وکلای متبحر آن ها یک وکیل طلاق خیانتی و یا وکیل طلاق توافقی را استخدام نمایید.

1 دیدگاه در “نحوه اثبات خيانت زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *