سوالات متداول

طلاق توافقی چند جلسه دادگاه دارد؟

طلاق توافقی چند جلسه دادگاه دارد؟

یکی از پرتکرارترین سوالات افرادی که در شرف طلاق هستند این است که طلاق توافقی چند جلسه دادگاه دارد؟ همه می دانیم که یکی از سریع ترین راه های طلاق استفاده از طلاق توافقی می باشد که در ضمن آن بدون کشمکش و درگیری تمامی موارد لازم طبق توافقی طرفیت تقسیم می شود و دادگاه به تمامی تصمیمات زوجین احترام گذاشته و طلاق را صادر می کند. در ادامه می خواهیم در مورد تعداد دادگاه هایی که برای طلاق توافقی مراجعه کنید را بررسی کنیم. با بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران دادجویان همراه باشید.

طلاق توافقی چند جلسه دادگاه دارد؟

در مواردی که زوجین در خصوص طلاق به توافق می رسند تنها با یک جلسه دادگاه حکم طلاق آنها صادر می شود اما در مواردی که زوجین در خصوص طلاق و جدایی به توافق نرسیده باشند معلوم نیست چند ماه باید در دادگاه ها برای به نتیجه رسیدن دعوای خود رفت و آمد کنند بنابراین در مواردی که زوجین دیگر قصد زندگی کردن به طور مشترک را ندارند بهتر است در خصوص حقوق مالی یکدیگر و تکالیف فرزند در صورت داشتن به توافق برسند تا سرگردان دادگاهها نشوند.

یکی از بهترین راه ها کمک گرفتن از وکیل طلاق توافقی می باشد که بدون نیاز به مراجعه به دادگاه می توانید تمامی بخش های پرونده را به کمک وکیل پیش ببرید. برای این کار می توانید فرم مشاوره درج شده در وب سایت را پر کنید و منتظر تماس مشاورین ما باشید.

1 دیدگاه در “طلاق توافقی چند جلسه دادگاه دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *