مقالات

انواع وكيل دادگستری

آشنایی با انواع وکیل دادگستری از آن جهت خوب است و به درد می خورد که اگر خدای ناکرده روزی روزی برای اتفاق ناگواری مجبور به استفاده از وکیل شدید، یا برای انجام کار مثبتی مثل کار تجاری به تجربیات و نظر تخصصی وکیل دادگستری نیازی داشتید، می دانید که باید به سراغ کدام یک از وکلا بروید. مسائل و مشکلات حقوقی و قانونی همواره در طول تاریخ و پس از گسترش فرهنگ شهر نشینی وجود داشته اند، از همین رو بد نیست شما هم کمی اطلاعات تان را در زمینه مسائل حقوقی و وکلا بالا ببرید. همراه دادجویان بمانید تا بیشتر در طی مقاله انواع وکیل دادگستری با انواع وکلا با تخصص های مختلف آشنا شوید، و ببینید که بهترین وکیل تهران پایه یک دادگستری در تهران کیست.

انواع وكيل دادگستری

همان طور که پیش تر هم درباره آن صحبت شد، بد نیست که با انواع وکیل دادگستری و بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران آشنا باشید. زیرا ممکن است در آینده چه برای کار خیر، و چه خدای ناکرده برای کار شر، به درد شما بخورد. در تمامی حوزه ها و مشاغل، تنها در یک زمینه تخصص وجود ندارد و افراد متخصص آن حوزه، در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند. مثلا در بحث طبابت، دکتر ها و متخصصین در زمینه های مختلفی مثل زیبایی، مغز و اعصاب، قلب و عروق و… فعالیت می کنند. در مورد وکلا هم دقیقا همچین موضوعی وجود دارد و ما انواع وکیل دادگستری را شاهد هستیم. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از انواع وکیل دادگستری در حوزه های مختلف گردآوری شده اند.

وكيل سرقت

وکیل سرقت یا وکیل كيفري، از انواع وکیل دادگستری است است که دانش و اطلاعات کاملی درباره قوانين کشورمان، علی الخصوص قوانین مجازات اسلامی دارد، و تخصص خاص او هم در حوزه مسائل حقوقی، قضائی و کیفری حوزه های مختلف علی الخصوص دزدی و سرقت می باشد. وظیفه اصلی او هم این است که با توجه به همین آگاهی حقوقی بالا وآشنایی ای که با روند دادگاه و نحوه پیگیری و طی کردن مراحل قضائی دارد، حقوق، مال و دارایی از دست رفته و مسروقه افراد را به آن ها برگرداند. وكيل سرقت براي پیگیری تمامی سرقت های انواع و اقسام مال مناسب می باشد.

وکیل ملکی

در پاسخ به سوال وکیل ملکي کیست باید گفت که وکیلی ملکي کسی است که دارای پروانه وکالت می باشد و یک وکیل پایه یک دادگستری است. وکیل ملکی با اين كه در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری آموزش دیده است، اما بیشتر پرونده هایی که قبول کرده است و در آن ها به پیروزی رسیده است، و شاخه ای از مسائل حقوقی که انتخاب کرده است، قوانین حقوقی و کیفری مرتبط با ملک و املاک و معاملات آن ها می باشد. در تعریف دیگر این نوع از انواع وکیل دادگستری یعنی وکیل ملکی کسی است که در کار خود مهارت زیادی دارد و می تواند تا حد زیادی در ارتباط با نتیجه به شما گارانتی و تصمین بدهد.

وکیل کلاهبرداری

این وکیل از انواع وکیل دادگستری گونه که از نامش هم پیداست در امور انواع کلاهبرداری اینترنتی متخصص است. وکیل کلاهبرداری اینترنتی با گرفتن و جمع آوری مدارک لازم برای شکایت از کلاهبرداری اینترنی و با استناد به قوانین کشور مثل ماده ۶٧ قانون تجارت الكترونيكي که مي گويد: هرکس در بستر مبادلات الکترونیکی، با سوء‌استفاده و یا استفاده‌غیرمجاز از «داده پیام»‌ها، برنامه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای و وسایل ارتباط از راه دور و‌ارتکاب افعالی نظیر ورود، محو، توقف «‌داده پیام»، مداخله در عملکرد برنامه یا سیستم ‌رایانه‌ای و غیره دیگران را بفریبد و یا سبب گمراهی سیستم‌های پردازش خودکار و نظایر‌آن شود و از این طریق برای خود یا دیگری وجوه، اموال یا امتیازات مالی تحصیل کند و‌اموال دیگران را ببرد مجرم محسوب و علاوه بر رد مال به صاحبان اموال به حبس از یک تا ‌سه سال و پرداخت جزای نقدی معادل مال مأخوذه محکوم می‌شود، و با تجربه، تخصص و دانشی که دارد، به بهترین شکل از شما دفاع می کند و سعی می کند که مال و حقوق شما را از چنگ افراد سودجو و کلاهبردار، بیرون بکشد. برای این کار با بهترین وکیل کلاهبرداری تهران در ارتباط باشید.

وکیل رفع ممنوع الخروجی

وکیل رفع ممنوع الخروجی یکی از انواع وکیل دادگستری است که دارای مهارت ها و تخصص حقوقی بسیار گسترده ای است. وکیل رفع ممنوع الخروجی را می توان بر اساس توانایی ها و تخصص نسبتا گسترده ای که دارد برای وکالت پرونده های خود انتخاب کرد. مشاوره حقوقی با وکیل رفع ممنوع الخروجی می تواند باعث رفع بسیار یاز مشکلات و چالش های حقوقی شود و آنان را از شرایط حساس و موانع قانونی نجات دهد. وکیل رفع ممنوع الخروجی با تکیه بر تخصص و مهارت هایی که دارد می تواند مشکلات مربوط به ممنوع الخروج شدن افراد را در کوتاهترین زمان ممکن حل کند و شرایط نسبتا مناسبی را برای ایجاد آرامش خاطر افراد ایجاد کند. برخی از افرادی که دچار ممنوع الخروجی می شوند معمولا اسیب ها و خسارات مالی بسیار گسترده ای را متحمل می شوند و این در حالی است که آنان به راحتی می توانند با کمک وکیل بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران تمامی این مشکلات و چالش ها را در کوتاه ترین زمان حل کنند و خود را از شرایط حساسی که درگیر آن شده اند نجات دهند.

وکیل خانواده

در مورد وکیل خانواده باید بدانید که وکیل خانواده همان کسی است که در رشته حقوق تحصیل کرده و بر قانون اساسی و انواع و اقسام قانون های کشور تسلط کامل دارد، اما حوزه و حیطه تخصصی کاری او، موضوعات، مسائل، و دعوی مربوط به خانواده مثل ازدواج، طلاق، حضانت فزندان و… میباشد و بیشتر پرونده های حقوقی ای که قبول، و انجام داده هم، در این حوزه ها یعنی حوزه ها و مشکلات میان خانواده ها بوده است، و آمادگی این را دارد که پرونده طلاق یا هر گونه دعوی خانوادگی شما را هم پیگیری کند و در صورت امکان، آن را به نتیجه دلخواه شما، و پیروزی برساند.

وکیل تجاری

به انواع وکیل دادگستری که در پرونده های حقوقی و کیفری مرتبط با تجارت و بازرگانی فعالیت می کنند وکیل تجاری یا وکیل قرارداد تجاری می گویند. این وکلا تمرکز اصلی خود را بر روی دنیای تجارت، بازرگانی و معاملات آن گذاشتند و از ظرافت های این حوزه کاملا خبر دارند که همین موضوع هم به افراد کمک میکند که با استخدام آن ها از این که به سرشان کلاه برود جلوگیری کنند و در زمان تجارت و معاملات، دارایی هایشان را از دست ندهند.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران

امید است که مطالب بیان شده در طی مقاله انواع وکیل دادگستری، مثل بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران یا انواع وکیل دادگستری که در حوزه مشکلات حقوقی بودند، هیچ گاه به درد شما نخورند و تنها از قسمت هایی در حوزه های مثبت مثل قرارداد تجاری و… بودند، در طول زندگی استفاده کنید. در صورتی که برای انجام فعالیت یا کاری حقوقی و قضائی، به دنبال انواع وکیل دادگستری می گردید، به شما توصیه می شود که حتما به سایت دادجویان مراجعه کنید. گروه دادجویان یکی از بهترین و با تجربه ترین گروه های حقوقی در تهران هستند و در میان خود انواع وکیل دادگستری را دارند که شما در زمانی که مشکل حقوقی ای برایتان پیش آمد می توانید از آن ها برای حل آن کمک بگیرید.

1 دیدگاه در “انواع وكيل دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *