وکیل دعاوی خانواده, مقالات

وکیل فریب در ازدواج تهران

وکیل فریب در ازدواج تهران

بحث فریب در ازدواج یکی از موضوعات جدید است که باعث می شود یکی از زوجین به وکیل فریب در ازدواج تهران نیاز پیدا کند. متاسفانه برعکس گذشته و سالیان قبل، پیوند های زناشویی و در کل ازدواج هایی که شکل می گیرند دوام و عمر زیادی را ندارند و تنها پس از گذشت مدت کوتاهی به طلاق و جدایی ختم می شوند. موضوعات و مسائل مختلفی هستند که میان زوجین پیش می آیند و باعث می شوند که یکی از آن ها یا هر دو به جایی برسند که به فکر جدایی و طلاق بیفتند. از مسائل مشکل ساز در میان زوجین می توان به مشکلات مالی ، مشکلات روحی روانی، مشکلات عاطفی، مشکلات جنسی و… اشاره کرد. یکی از این مشکلاتی هم که جدیدا تعداد دفعات انجام و ارتکاب آن توسط افراد زیاد شده است، بحث فریب در ازدواج است. برای آشنایی بیشتر با مطالبی مثل وکیل فریب در ازدواج تهران، و این که حکم فریب در ازدواج چیست، در ادامه مقاله وکیل فریب در ازدواج تهران هم همراه دادجویان بمانید. با بهترین وکیل تهران یعنی گروه وکلای دادجویان همراه باشید.

حكم فریب در ازدواج چیست؟

کار عاقلانه تر این است که پیش از آن که به سراغ مسائلی مثل وکیل فریب در ازدواج تهران یا این که حکم فریب در ازدواج چیست برویم، کمی با خود این بحث که فریب در ازدواج چیست، صحبت کنیم. در اولین قدم بهتر است که ببینیم دیدگاه قانون درباره فریب در ازدواج و تعریف او از آن چیست. در ماده 647 از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی، موضوع فریب در ازدواج، و پاسخ این که حکم فریب در ازدواج چیست، این گونه بیان می شود. چنانچه هر یک از زوجین قبل از عقد ازدواج طرف خود را به امور واهی از قبیل داشتن تحصیلات عالی، تمکن مالی، موقعیت اجتماعی، شغل و سمت خاص، تجرد و امثال آن فریب دهد و عقد بر مبنای هر یک از آن‌ها واقع شود مرتکب به حبس تعزیری از سه ماه تا یک سال محکوم می‌گردد. همچنین در مورد این موضوع یکی دیگر از مفاد قانون مدنی نیز می گوید که هر گاه در یکی از طرفین صفت خاصی شرط شده و بعد از عقد معلوم شود که طرف مذکور فاقد وصف مقصود بوده برای طرف مقابل ‌حق فسخ خواهد بود خواه وصف مذکور در عقد تصریح شده یا عقد متباینا بر آن واقع شده باشد.

وکیل فریب در ازدواج تهران

وکیل فریب در ازدواج تهران

کسب اطلاعات بیشتر: مشاوره با وکیل رفع ممنوع الخروجی

اما به جز این که وکیل فریب در ازدواج تهران کیست، حکم فریب در ازدواج چیست، و در تعریف عامه، فریب در ازدواج را می شود این طور گفت که تظاهر کردن طرف مقابل به چیزی که نیست و نشان دادن ویژگی های دروغین و خیالی. به طور مثال گمان کنید که طرف مقابل شما خود را فردی ثروتمند نشان دهد، و به شما بگوید که من از خانواده ای پولدار هستم و سرمایه زیادی دارم، و شما با در نظر گرفتن ویژگی های دیگر و این موضوع راضی به ازدواج با این شخص می شوید، یا مثلا فرد مقابل به شما می گوید که من تحصیلات عالیه دارم و استاد دانشگاه هستم و در فلان دانشگاه تدریس می کنم، اما در هر دو موقیعت شما پس از ازدواج متوجه می شوید که طرف مقابل تان دروغ می گفته است، و برای مثال در موقیعت اول شما پس ازدواج می بینید که خبری از فرد ثروتمند و متمدن نیست، و در موقیعت دوم هم پس از ازدواج متوجه می شوید که فرد نه تنها استاد دانشگاه نیست، بلکه تحصیلات عالیه هم ندارد.

این ها دو موقیعت و مثال از این که فریب ازواج چیست بودند. خدایی ناکرده در صورتی که روزی شما در مورد ازدواج به هر شکلی فریب داده شوید، و بخواهید حقوق خود را احقاق کنید، باید با دانستن پاسخ این که حکم فریب در ازدواج چیست، با آشنایی با مفاد قانونی مثل ماده 647 قانون مجازات اسلامی و خیلی موارد دیگر در مراجع قضائی از طرف مقابل شکایت کنید، یا می توانید از یک وکیل فریب ازدواج در تهران  که او خود یک وکیل خانواده یا وکیل طلاق است و به طور کاملی با ظرافت ها، کار ها و روند های قضائی و پرونده های خانوادگی و طلاق آشنا است کمک بگیرید، تا کار شما را سریع تر و به شکل بهتری پیش برده و به نتیجه برساند.

وکیل فریب در ازدواج تهران

وکیل فریب در ازدواج تهران

بهترین وکیل فریب در ازدواج تهران

در صورتی که خدای ناکرده در زمان ازدواج فریب داده شده باشید، باید به فکر این باشید که حق خود را پس بگیرید و بخاطر مورد فریب قرار گرفتن به مراجع قضائی و دادگاه شکایت کنید. برای انجام این کار اما شما دو راه در پیش دارید، یا می توانید خودتان برای پیش برد کار ها و به ثمر رساندن پرونده دست به کار شوید، که در این حالت شما باید وقت زیادی را برای پیگیری کار های حقوقی و رفت و برگشت به دادگاه ها بگذارید، همچنین علاوه بر این هم به این دلیل که اطلاعت کاملی درباره موضوعات حقوقی ندارید، ممکن است کاری را اشتباه انجام دهید یا سر وقت انجام ندهید و ناخواسته در روند پیروزی پرونده اخلال ایجاد کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین وکیل برای پس گرفتن جهیزیه

راه دیگری هم که در پیش دارید استفاده از وکیل فریب در ازدواج تهران است. وکیل فریب در ازدواج تهران، وکیل خانواده یا همان وکیل طلاق به این دلیل که دانش و علم کاملی درباره مسائل حقوقی و قضائی دارد، و از تجربه بالایی دار زمینه مسائل و مشکلات خانوادگی مثل همین فریب در ازواج برخوردار است، می تواند با سرعت بالا تری روند دادگاه را پیگیری نماید، به روند انجام کار ها سرعت ببخشد، و با استفاده از توانایی وکالت خود، پرونده را به نفع شما به اتمام برساند.

مشاوره با وکیل فریب در ازدواج تهران

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله وکیل فریب در ازدواج تهران مثل حکم فریب در ازدواج چیست، وکیل فریب در ازدواج تهان کیست و…، برای شما مفید واقع شده باشند. در صورتی که خدایی ناکرده در ازدواج مورد فریب قرار گرفتید و تصمیم گرفتید که برای احقاق حقوق خود اقدام کنید، به شما توصیه می شود که حتما از وکیل فریب در ازدواج تهران کمک بگیرید. برای استخدام وکیل فریب در ازدواج تهران هم، به شما توصیه می شود که سری به سایت گروه حقوقی دادجویان که یکی از مجرب ترین و معتبرترین گروه های حقوقی درتهران هستند بزنید، و از میان وکلای دادجویان یکی را استخدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *