دسته‌بندی نشده

وکیل طلاق در صادقیه

وکیل طلاق در صادقیه

چنانچه قصد طلاق هب صورت یکطرفه و یا قصد طلاق توافقی را دارید و در صادقیه زندگی می کنید حتما ممکن است به وکیل طلاق در صادقیه نیاز داشته باشید. اگر می خواهید زمان طلاق توافقی شما کوتاه باشد و بدون دردسر بتوانید مشکل را حل کنید همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم از بهترین وکیل طلاق توافقی دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل تهران تماس بگیرید

09124833958

طلاق توافقی چیست؟

طلاق توافقی در واقع با توافق دو جانبه صورت می پذیرد. طرفین طلاق با توجه به مشکلات بدون دعوا تصمیم به طلاق می گیرند و در این صورت نیازی به طی کردن مسیرهای طولانی برای طلاق نیست. با این حال ممکن است در روند قانونی طلاق در مورد حق و حقوق با مشکلاتی مواجه شوند که در این صورت بهتر است با وکیل طلاق در صادقیه مشورت های لازم را داشته باشند و با اطلاعات کافی اقدام به درخواست طلاق توافقی کنند.

طلاق توافقی چه مزایایی دارد؟

علی رغم انزجار از طلاق در سیستم حقوقی ما ، طلاق توافقی پیچیدگی بسیار کمتری دارد و زمان کمتری نسبت به طلاق یک طرفه دارد. بنابراین ، یکی از وظایف یک مشاور حقوقی خوب این است که بتواند پرونده های طلاق را به سمت طلاق توافقی هدایت کند تا مشکلات و عوارض بیشتر برای موکل(مشتری) کاهش یابد.

اگر در مورد روند طلاق یا نگرانی دارید ، می توانید از مشاوره حقوقی استفاده کنید
وسایل ارتباطی: 09124833958

بهترین وکیل طلاق در صادقیه

بهترین وکیل طلاق در صادقیه

مراحل طلاق توافقی در صادقیه

امروزه، به دلیل تقاضای زیاد طلاق در تهران و سایر شهرها، به منظور تسهیل در رسیدگی به پرونده ها در بیشتر شهرها، دفتر خدمات الکترونیکی قضایی برنامه ریزی شده است. در شهرهایی که این دفاتر وجود دارد، برای تشکیل پرونده طلاق باید به این دفاتر مراجعه کرد و درخواست طلاق داد، اما در شهرهایی که این دفاتر وجود ندارد، افراد باید به واحد ثبت دادخواست مراجعه کنند.

برای درخواست طلاق همراه با وکیل طلاق در صادقیه:

اولین قدم در تشکیل پرونده طلاق ، طرح دادخواست طلاق به دفتر خدمات دادگاه الکترونیکی یا واحد ثبت دادخواست است.

ثبت دادخواست در دفاتر خدمات قضایی ضروری نیست زیرا دادخواست ها از قبل در این دفاتر و زوجین تهیه شده است.

آن را به صورت الکترونیکی پر کنید ، ذخیره کنید و اقدامات قانونی انجام دهید. پس از دادخواست طلاق، به پرونده رسیدگی می شود. جلسات مشاوره برای زوجین در نظر گرفته شده است.

در پایان این جلسات، در صورت عدم صلح و سازش، گواهی عدم امکان سازش صادر می شود. پس از 3 ماه، زوجین گواهی عدم امکان سازش دارند. به دفتر بروید و حکم طلاق صادر می شود. در صورت طلاق توافقی، گواهی عدم انصراف از طلاق صادر می شود.

بهترین وکیل طلاق در صادقیه

بهترین وکیل طلاق در صادقیه

بهترین وکیل طلاق در صادقیه

دانستنیهای حقوقی خانواده، به موارد دانستن حقوق و تکالیف زوجین بعد از ازدواج محدود نمی‌شود. بسیاری از حقوق برای زوجین وجود دارند که در صورت رعایت آنها و اطلاع از شرایط اعمال این حقوق، می‌تواند تضمین کننده زندگی مشترک باشد.

برای مشاوره با بهترین وکیل طلاق در صادقیه می توانید همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

وکیل طلاق توافقی در صادقیه

در قانون اسلامی و در ایران مرد سرپرست خانواده محسوب می شود و در حالت کلی برای طلاق روند پیچیده ای را لازم نیست طی کند و دلیل خاصی برای طلاق نیاز ندارد اما زن برای طلاق باید دلایل کافی داشته باشد و عموما همین امر باعث سو استفاده برخی از مردان شده است که زنان مجبور به گذشتن از حق و حقوق در ازای طلاق می کنند.

در صورتی که برای طلاق نیاز به یک وکیل خبره پایه یک دادگستری دارید می توانید از بهترین وکیل طلاق توافقی در صادقیه کمک بخواهید. شما عزیزان برای دریافت مشاوره و یا سپردن پرونده به وکیل می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و پرونده خود را به بهترین وکیل تهران بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *