مقالات, طلاق, طلاق توافقی, وکیل دعاوی خانواده

وکیل طلاق توافقی در شمال تهران

وکیل طلاق توافقی در شمال تهران

آیا می دانید که خدمات وکیل طلاق توافقی در شمال تهران شامل چه حوزه هایی می شوند. به طور کلی شیوه ها و سبک های مختلفی برای طلاق گرفتن وجود دارند که برخی اوقات زوج هایی که بنا به دلایلی تحمل زندگی مشترک برایشان سخت شده است دست به استفاده آن ها می زنند. این سبک های طلاق هر کدام بخاطر دلیل خاص و مشکلی که میان زوجین وجود دارند به وجود آمده اند و هر گاه هر کدام از آنها برای زوج یا زوجه در طول زندگی مشترک پیش می آیند، آن طرفی که مورد آسیب روحی یا جسمی قرار گرفته است، از آن سبک استفاده و با آن دادخواست طلاق می دهد. یکی از سبک های پر تکرار طلاق اما، طلاق توافقی است که به کمک وکیل طلاق توافقی در شمال تهران انجام می گیرد. برای این که بیشتر با طلاق توافقی در شمال تهران و مطالبی مثل هزینه وکیل طلاق توافقی در شمال تهران بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطلب هم همراه بهترین وکیل تهران دادجویان بمانید.

طلاق توافقی در شمال تهران

اما پیش از این که به سراغ خدمات وکیل طلاق توافقی در شمال تهران برویم، بهتر است که کمی در مورد خود طلاق توافقی در شمال تهران بدانیم. این کار را با مرور بر تعریف کلی طلاق آغاز می کنیم. طلاق به معنی پایان شرعی و قانونی ازدواج و جدا شدن همسران از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می‌رود. طلاق معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که استحکام رابطه زناشویی از بین میرود و میان زوجین ناسازگاری و تنش وجود دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: سریعترین راه طلاق چیست؟

اما نوبتي هم که باشد نوبت صحبت درباره تعریف خود طلاق توافق در شمال تهران است. خیلی از اوقات زوجین بنا به دلایلی تصمیم می گیرند که مسیر زندگی شان را از یک دیگر جدا کنند و ازدواجشان با یک دیگر را فسخ کنند. در صورتی که تنها یکی از زوجین تصمیم به طلاق بگیرد و برای آن دادخواست بنویسد، با توجه به این که دو طرف بر روی آن نظر مثبت ندارند، طلاق توافقی نیست، اما در صورتی که زوجین زمانی که با هم به مشکل می خورند، با یک دیگر صحبت کنند و به نتیجه برسند که باید از هم طلاق بگیرند، به طور مشترک دادخواست نوشته و روند قانونی طلاق را شروع کنند، به آن طلاق توافقی می گویند.

وکیل طلاق توافقی در شمال تهران

وکیل طلاق توافقی در شمال تهران

البته در بعضی مواقع، زوج ها علاوه بر این که در گرفتن طلاق به توافق می رسند، در ارتباط با موضوعاتی مثل گرفتن حضانت فزندان، میزان مهریه، نفقه زوجه، جهیزیه و… هم به توافق می رسد، که این توافق مورد احترام دادگاه هم می باشد و دادگاه هم طبق همان رای می دهد. براي این که به سریع ترین و راحت ترین شکل ممکن کار طلاق خود را نهایی کنید، به شما توصیه می شود که با پرداخت هزینه وکیل طلاق توافقی در شمال تهران، از گروه وکلای خانواده دادجویان استفاده کنید.

خدمات وکیل طلاق توافقی در شمال تهران

حال بياید تا در این بخش به خدماتی که یک وکیل طلاق توافقی در شمال تهران، مثل وکیل خانواده دادجویان به شما ارائه می دهد صحبت کنیم. در قسمت پایینی یکسری از موضوعاتی که در آن ها شما می توانید با کمک وکیل خانواده دادجویان کار طلاق خود را نهایی کنید، آورده شده اند.

کسب اطلاعات بیشتر: طلاق بدون حضور زوجین چگونه است؟

رابطه نامشروع: یکی از پرونده هایی که در آن ها می توانید از خدمات وکیل طلاق توافقی در شمال تهران استفاده کنید، مسائل رابطه نامشروع در ازدواج هستند. کمی در افراد بالغی که بدون علقه زوجیت روابطی خارج از چهارچوب شرع و قانون با هم داشته باشند، مرتکب رابطه نامشروع شده اند. علقه زوجیت بدین معنی است که زن و مرد با خواندن صیغه محرمیت به عقد نکاح یکدیگر درآیند. انجام اعمالی مانند تقبیل (بوسیدن)، مضاجعه (هم بستری)، دست دادن و … که متعارض با نظم و عفت جامعه باشند جزو روابط نامشروع هستند.

مهریه: بر اساس قانون مدنی کشورمان ایران، همین که عقد ازدواج چه ازدواج موقت و چه ازدواج دائم، بین زن و مرد صورت بگیرد، حقوق و تکالیفی بر عهده زوح و زوجه قرار میگیرد. یکی از این تکالیفی که بر عهده زوج یا مرد قرار میگیرد هم، این است که موظف میشود که میزان مهریه ای که بین زن و مرد و خانواده هایشان توافق شده است را هر زمان که زن آن را خواست به طور تمام و کمال به او بپردازد. در صورتی که برای گرفتن مهریه خود مشکل دارید، می توانید از وکیل طلاق توافقی در شمال تهران دادجویان کمک بگیرید.

ضرب و جرح: در قانون کشور ایران مطابق ماده ۱۱۳۳ طلاق در اختیار زوج است و زنی که تمایل به جدایی داشته باشد برای موفقیت در دادگاه و رسیدن به خواسته خود یعنی طلاق به دلیل ضرب و جرح نیازمند ارائه دلیل به دادگاه و احراز عسر و حرج می باشد.

استعلام ازدواج قبلی: یکی از موارد و خدماتی که وکیل طلاق توافقی در شمال تهران می تواند به شما ارائه دهد، استعلام ازدواج قبلی است. همچنین مواردی که ممکن است عقد نکاح بر مبنای آن منعقد شود، نداشتن سابقه ازدواج زوج یا زوجه است. با توجه به این ‌که ازدواج موقت در شناسنامه شخص درج نمیشود، و همچنین با توجه به این که گاهی ممکن است شخص به وسیله جعل یا با اعمال متقلبانه و همچنین با توجه به امکان حذف ازدواج قبلی و طلاق از شناسنامه در دوران عقد و قبل از دخول، ازدواج قبلی خود را از طرف مقابل پنهان کند، بهتر است که با کمک نحوه استعلام ازدواج قبلی، از سابقه طرف مقابل مطلع شد.

کسب اطلاعات بیشتر: بخشنامه جدید طلاق توافقی 1401

وکیل طلاق توافقی در شمال تهران

وکیل طلاق توافقی در شمال تهران

ازدواج مجدد شوهر: در صورتی که شوهر مجددا و بدون اجازه زن اقدام به ازدواج دوم کند، مشکلاتی برایش پیش خواهد آمد و قانون حق را به زنی که شوهرش بدون اجازه او ازدواج کرده می دهد، و این زوجه با پرداخت هزینه وکیل طلاق توافقی در شمال تهران دادجویان می تواند درخواست طلاق کند.

طلاق از طرف زن: در صورتی که طلاق بنا به خواسته زوجه باشد و مرد راضی به طلاق نباشد زوجه برای طلاق باید دلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زن را به دادگاه ارائه نماید. به همین جهت بار اثباتی این موضوع بر عهده زوجه است که امری دشوار و طولانی می باشد، خصوصا زمانی که زوجه دلایل و مدارکی برای اثبات عسر و حرج خود ندارد. به دلیل پیچیدگی های طلاق از طرف زن، به شما توصیه می شود که برای پیروزی در پرونده حتما از وکیل طلاق توافقی در شمال تهران کمک بگیرید.

هزینه وکیل طلاق توافقی در شمال تهران

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله وکیل طلاق توافقی در شمال تهران برای شما مفید واقع شده باشند. اما در مورد هزینه وکیل طلاق توافقی در شمال تهران باید گفت که نمیشود میزان مشخصی را برای آن بیان کرد. زیرا خود وکیل خانواده با توجه به میزان تجربه و درصد پرونده های پیروز شده ای که دارد، ممکن است قیمت خاصی را بر روی کار خود بگذارد که با قیمت سایر وکلا کاملا متفاوت باشد. از همین رو به جهت این که از مسائلی مثل حق الوکاله وکیل طلاق توافقی در شمال تهران، و در کل هر مسئله ای در ارتباط با خدمات وکیل تضمینی طلاق توافقی در شمال تهران مطلع شوید، توصیه میشود که به سایت دادجویان مراجعه کنید.

2 دیدگاه در “وکیل طلاق توافقی در شمال تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *