بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران

خیلی از افراد ممکن است که ندانند وکیل پایه یک دادگستری کیست و چه شرح وظایفی دارد، یا این که خیلی از افراد ممکن است که آشنایی نسبی ای با وکیل دادگستری داشته باشند اما اطلاعات دقیقی درباره او و خدماتی که ارائه می دهد نداشته باشند. همه کشور های جهان و عیضا کشور ما ایران، دارای یک قانون اساسی و قوانین مختلفی درباره موضوعات مختلف هستند. در زمانی که اتفاقی برای فردی میفتند و یکی از حقوق تعریف شده برای او در قانون پایمال می شود، یا در مورد موضوعی مسائل قانونی ای برایش پیش می آید، به سراغ وکیل دادگستری می رود. در صورتی که شما هم در یکی از این دو دسته افرادی که در اول بحث به آن ها اشاره شد قرار دارید، در ادامه مقاله وکیل پایه یک دادگستری هم همراه دادجویان بمانید تا کمی بیشتر در مورد مسائلی مثل بهترین وکیل تهران، خدمات وکیل دادگستری، شماره تماس وکیل پایه یک دادگستری و… بدانید.

وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

وکیل پایه یک دادگستری کسی است که در دبیرستان رشته علوم انسانی تحصیل کرده و با شرکت در کنکور سراسری علوم انسانی، در رشته حقوق یکی از دانشگاه های ایران یا خارج از کشور پذیرفته شده است و پس گذراندن دوره درسی خود فارغ التحصیل شده و پروانه وکالت گرفته است. در تعریف دیگر وکیل دادگستری کسی است که در حوزه مطالب، مسائل، موضوعات و مشکلات حقوقی تبحر و تسلط کاملی دارد و با این مهارت خود به عنوان نماینده افراد و برای دفاع از آن ها در داداگاه ها و مراکز قضائی حضور میابد تا حقوق موکلین خود را احقاق کند. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از مسائلی که در آن ها شما می توانید با تماس با شماره تماس وکیل پایه یک دادگستری مجرب مثل وکلای دادگستری دادجویان، از خدمات وکیل دادگستری بهره مند شوید، در قسمت پایینی آمده است.

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک دادگستری در تهران کسی است که در دبیرستان رشته علوم انسانی تحصیل کرده و با شرکت در کنکور سراسری علوم انسانی، در رشته حقوق یکی از دانشگاه های ایران یا خارج از کشور پذیرفته شده است و پس گذراندن دوره درسی خود فارغ التحصیل شده و پروانه وکالت گرفته است. در تعریف دیگر وکیل دادگستری کسی است که در حوزه مطالب، مسائل، موضوعات و مشکلات حقوقی تبحر و تسلط کاملی دارد و با این مهارت خود به عنوان نماینده افراد و برای دفاع از آن ها در داداگاه ها و مراکز قضائی حضور میابد تا حقوق موکلین خود را احقاق کند.

وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران

شهر تهران بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر ایران و پایتخت آن میباشد. شهر تهران دارای محله و منطقه های مختلفی است که هر کدام از آنها جمعیت قابل توجهی از افراد را در خود جای داده اند. به واسطه همین بزرگی و تعدد، محلاترتهران به دو منطقه شرق و غرب تقسیم می شود. منطقه غرب تهران که بیش از نیمی از شهر تهران را در بر می گیرد جمعیت زیادی را در دل خود جای داده است. در میان این جمعیت زیاد افراد هم، بسیاری هستند که متاسفانه دچار مشکلات حقوقی و قضائی مختلف شده اند. از همین رو و در چنین شرایطی این افراد به دنبال وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران معتبری مثل گروه وکلای پایه یک دادگستری دادجویان می گردند. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از خدمات وکلای پایه یک دادگستری را در قسمت پایینی با هم می بینیم.

وکیل پایه یک دادگستری بری شکایت از کارفرما

شکایت از کارفرما همان طور که احتمالا خودتان هم بدانید، به معنای اقدام حقوقی و قانونی، کارگر یا کارمند بر علیه کارفرما است که به دلیل زیر پا گذاشته شدن یکی یا چند تا از حقوقی که برای کارگر یا کارمند در قوانین تعریف شده است، انجام می شود. در صورتی که خدای ناکرده حقوق تان توسط کارفرما زیر پا گذاشته شده است، معمولا به دلیل پیچیدگی ها و ظرافت هایی که شکایت از کارفرما دارد همیشه توصیه می شود که از وکیل پایه یک دادگستری برای شکایت از کارفرما در تهران یا هر شهری که ساکن آن هستید، استفاده نمایید.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران
بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک دادگستری برای نقد شدن چک و سفته

به دلیل وضعیت بد اقتصادی و پر رونق نبودن بازار، خیلی اوقات نقدینگی وجود ندارد و رکود اقتصادی ای که وجود دارد باعث می شود که بسیاری از این اسناد تجاری یعنی چک ها و سفته ها نقد نشوند. در صورتی که خدای ناکرده این اتفاق برای کسی بیفتد، و در صورت به وجود آمدن چنین شرایطی است که شما می توانید با کمک گرفتن از یک وکیل پایه یک دادگستری برای نقد شدن چک و سفته، حقوق خود را احقاق کنید.

وکیل پایه یک دادگستری برای فریب در ازدواج

یکی از خدماتی که وکیل پایه یک دادگستری و وکیل طلاق توافقی ارائه می دهد، قبول پرونده های فریب در ازدواج است. فریب در ازدواج را می شود این طور گفت که تظاهر کردن طرف مقابل به چیزی که نیست و نشان دادن ویژگی های دروغین و خیالی. به طور مثال گمان کنید که طرف مقابل شما خود را فردی ثروتمند نشان دهد، و به شما بگوید که من از خانواده ای پولدار هستم و سرمایه زیادی دارم، و شما با در نظر گرفتن ویژگی های دیگر و این موضوع راضی به ازدواج با این شخص می شوید، یا مثلا فرد مقابل به شما می گوید که من تحصیلات عالیه دارم و استاد دانشگاه هستم و در فلان دانشگاه تدریس می کنم، اما در هر دو موقیعت شما پس از ازدواج متوجه می شوید که طرف مقابل تان دروغ می گفته است، و برای مثال در موقیعت اول شما پس ازدواج می بینید که خبری از فرد ثروتمند و متمدن نیست، و در موقیعت دوم هم پس از ازدواج متوجه می شوید که فرد نه تنها استاد دانشگاه نیست، بلکه تحصیلات عالیه هم ندارد.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران
بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک دادگستری برای قراردادهای تجاری

دنیای تجارت دنیای وسیع و گسترده ای است که فرصت های زیادی را برای پیشرفت و رسیدن به سود های هنگفت فراهم می کند. اما به موازات همین فرصت ها، مشکلات و مصائب بسیاری هم در این دنیا وجود دارند که باید خیلی حواستان باشد تا گریبان شما را نگیرند. مشکلات تجاری به نحوی هستند که ممکن است یک شب تمام دارایی های شما را به باد بدهند، زیرا افراد شیاد و سودجو که در دنیای تجارت فعال هستند هم کم نیستند و به دنبال کوچک ترین فرصتی هستند که از دیگران سوء استفاده کرده، حق آن ها را بخورند و دارایی هایشان را از چنگ شان در بیاورند. از همین رو در صورتی که مشغول معامله تجاری ای هستید به شما توصیه می شود که برای بستن قرارداد ها و بررسی شرایط معامله، حتما از یک وکیل پایه یک دادگستری و وکیل ملکی کمک بگیرید.

وکیل پایه یک دادگستری برای طلاق توافقی

طلاق یک پدیده اجتماعی است که در آن زن و مردی که دیگر توان ادامه دادن به زندگی زیر یک سقف با یک دیگر را ندارند، آن را انجام می دهند. یکی از شیوه های خاص طلاق هم طلاق توافقی می باشد که در آن زن و مرد به طور مشترک و با صحبت با یکدیگر به این نتیجه می رسند که برای طلاق و جدایی اقدام نمایند. شما در طلاق توافقی می توانید با کمک یک وکیل پایه یک دادگستری، بدون این که حتی در دادگاه حاضر شوید کار طلاق خود را نهایی نمایید.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران
بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک دادگستری برای دعاوی کیفری

یکی از دسته وکلای پایه یک دادگستری در کنار وکلایی مثل وکیل پایه یک دادگستری برای طلاق، وکیل پایه یک دادگستری برای دعاوی کیفری است. در مورد این که دعاوی کیفری اصلا چه هستند باید گفت که سرچشمه و مبنای دعاوی کیفری از جرائم و مجازات ها به وجود آمده است. به طور کلی دعاوی یا شکوائیه ی کیفری، اقدامی است که به موجب آن شخص یا اشخاصی که به واسطه ی رفتار دیگری، جان، مال، آبرو وی مورد تعرض قرار گرفته است، به جهت احقاق حق و جلوگیری از اقدامات متعرض به محاکم قضایی متوسل می شوند. در قسمت پایینی یکسری از خدمات وکیل کیفری دادجویان را با هم دیگر می بینیم.

وکیل پایه یک دادگستری برای طلاق

همان گونه که در بخش قبلی هم اشاره ای به آن شد، به جز وکیل دادگستری برای دعاوی کیفری ما گروه های مختلفی از وکلای پایه یک دادگستری را هم داریم که هر کدام در حوزه های مختلفی اقدام به قبول پرونده و فعالیت می کنند. یکی از این انواع وکلای دادگستری که شما می توانید با مراجعه به سایت گروه حقوقی دادجویان از خدمات آن ها بهره مند شوید، به جز وکیل پایه یک دادگستری برای دعاوی خانواده، وکیل پایه یک دادگستری برای طلاق است، که در قسمت پایینی یکسری از خدمات و فعالیت هایی که قادر است انجام بدهد را با هم می بینیم.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران
بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک برای طلاق از طرف زن

در صورتی که طلاق بنا به خواسته زوجه باشد و مرد راضی به طلاق نباشد زوجه برای طلاق باید دلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زن را به دادگاه ارائه نماید. به همین جهت بار اثباتی این موضوع بر عهده زوجه است که امری دشوار و طولانی می باشد، خصوصا زمانی که زوجه دلایل و مدارکی برای اثبات عسر و حرج خود ندارد. علاوه بر این پرونده طلاق دارای ۳ مرحله بدوی، تجدید نظر، و فرجام خواهی می باشد که مدت زمان انجام آن را نیز طولانی تر می کند. از همین رو در صورتی که متاسفانه در چنین شرایطی هستید، همواره به شما توصیه می شود که با انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری برای طلاق متخصص مثل وکلای خانواده دادجویان، پروسه طلاق خود را شروع نموده و با کمک و تجربه زیادی که وکیل دادگستری دارد، کار طلاق خود را نهایی نمایید.

وکیل پایه یک برای طلاق از طرف مرد

مرد برای طلاق نیاز به ارائه هیچگونه دلیل و مدرکی نمی باشد زیرا حق طلاق در قانون ایران با مرد می باشد و مرد در واقع حق طلاق خود را اعمال می کند. مرد برای طلاق باید تمام حقوق مالی زوجه را به صورت کامل بپردازد مانند مهریه ، نفقه ایام عده، اجرت المثل ایام زندگی مشترک و همچنین شرط نصف دارایی را در صورت داشتن اموال باید بپردازد. علاوه بر این پرونده طلاق دارای ۳ مرحله بدوی، تجدیدنظر، فرجام خواهی می باشد  که مدت زمان انجام آن را نیز طولانی تر می کند. در هر صورت طلاق چه از طرف زن و چه از طرف مرد مطرح شود بسیار زمان بر می باشد، علی الخصوص اگر که هیچ کدام از طرفین از وکیل پایه یک دادگستری برای طلاق حرفه ای مثل وکیل طلاق دادجویان استفاده نکرده باشند.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران
بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک برای طلاق خلع

طلاق به شیوه خلع، طلاقی است که در آن زن از شوهر خود بیزار بوده و برای اینکه شوهر را راضی به اجرای صیغه طلاق نماید، مالی را به شوهر خود می بخشد، اعم از اینکه این مال خود مهریه بوده، معادل آن باشد، کمتر یا حتی بیشتر از مهریه. طلاق به شیوه خلعی از نوع بائن می باشد. در تعریف قانون و در ماده ۱۱۴۶ قانون مدنی تعریف طلاق از نوع خلع این گونه بیان شده است، طلاق به شیوه خلع آن است که زن به واسطه کراهتی که از شوهر خود دارد در مقابل مالی که به شوهر می‌دهد طلاق می‌گیرد اعم از اینکه مال‌ مزبور عین مهر یا معادل آن و یا بیشتر و یا کمتر از مهر باشد. در صورتی که خدای ناکرده در شرف طلاق از نوع خلع هستید، به شما توصیه می شود که حتما برای به نتیجه رسیدن پرونده تان، از یک وکیل دادگستری برای طلاق استفاده نمایید.

شماره وکیل پایه یک دادگستری

در طول مقاله وکیل پایه یک داد گستری، مطالبی مثل این که وکیل پایه یک دادگستری کیست و شماره وکیل پایه یک دادگستری بیان شدند که امید است برای شما مفید واقع شده باشند. اگر که کار حقوقی یا قانونی خیر یا شر دارید، بهتر است که برای بهتر به نتیجه رسیدن آن و پایمال نشدن حقوق تان حتما از یک وکیل دادگستری کمک بگیرید. برای انجام این کار هم به شما توصیه می شود که سری به سایت گروه حقوقی دادجویان بزنید، از مطالب مفید آن ها در حوزه مسائل حقوقی مثل همین مقاله ی وکیل دادگستری و… بهره مند شوید، در صورت نیاز با گروه وکلای پایه یک دادگستری  آن ها که از بهترین وکلای پایه یک دادگستری  در تهران و حومه آن می باشند مشاوره بگیرید، و پرونده حقوقی تان را فارغ از موضوعی که دارد به آن ها بسپارید تا به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن، با توجه به تجارب و مهارت هایی که دارند، پرونده تان را به نتیجه دلخواه شما برسانند و در صورت امکان شما را پیروز پرونده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *