وکیل دعاوی خانواده, طلاق, طلاق توافقی, مقالات

وکیل طلاق در جنوب تهران

وکیل طلاق در جنوب تهران

اگر که به دنبال وکیل طلاق در جنوب تهران هستید، ادامه بحث امروز را از دست ندهید. یکی از مقدس ترین مباحث و اعمال بشری در این دنیا که در میان تمامی ادیان و مذاهب بشری مورد احترام و مقدس است، بحث ازدواج و تشکیل زندگی مشترک می باشد. اما گاهی اوقات افراد با امید و آرزو های فراوان دست به ازدواج هایی می زنند که متاسفانه بخاطر مشکلات و موضوعات مختلف مثل مشکلات روحی روانی، مشکلات عاطفی، مشکلات جنسی و… به سرانجام نمی رسند.

در چنین مواقعی است که افراد تصمیم می گیرند که به طلاق روی بیاورند. در صورتی که متاسفانه در شرف طلاق و جدایی هستید، و در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات در مورد مسائلی مثل طلاق و وکیل طلاق، بهترین وکیل طلاق در جنوب تهران، مشاوره با وکیل طلاق در جنوب تهران، شماره وکیل طلاق در جنوب تهران و… هستید، در ادامه هم همراه بهترین وکیل تهران دادجویان بمانید.

مشاوره با بهترین وکیل طلاق در تهران: 09124833958

بهترین وکیل طلاق در جنوب تهران

اما پیش از این که به سراغ مباحثی مثل مشاوره با وکیل طلاق در جنوب تهران برویم، بهتر است که کمی در مورد خود طلاق توافقی بدانیم. این کار را با مرور بر تعریف کلی طلاق آغاز می کنیم. طلاق به معنی پایان شرعی و قانونی ازدواج و جدا شدن همسران از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می‌رود. طلاق معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که استحکام رابطه زناشویی از بین میرود و میان زوجین ناسازگاری و تنش وجود دارد.

حال که داریم در مورد بهترین وکیل طلاق در جنوب تهران صحبت میکنیم، بهتر است در مورد طلاق توافقی هم که می توان برای انجام آن با شماره وکیل طلاق در جنوب تهران تماس گرفت، صحبت کنیم. خیلی از اوقات زوجین بنا به دلایلی تصمیم می گیرند که مسیر زندگی شان را از یک دیگر جدا کنند و ازدواجشان با یک دیگر را فسخ کنند.

وکیل طلاق در جنوب تهران

وکیل طلاق در جنوب تهران

در صورتی که تنها یکی از زوجین تصمیم به طلاق بگیرد و برای آن دادخواست بنویسد، با توجه به این که دو طرف بر روی آن نظر مثبت ندارند، طلاق توافقی نیست، اما در صورتی که زوجین زمانی که با هم به مشکل می خورند، با یک دیگر صحبت کنند و به نتیجه برسند که باید از هم طلاق بگیرند، به طور مشترک دادخواست نوشته و روند قانونی طلاق را شروع کنند، به آن طلاق توافقی می گویند.

کسب اطلاعات بیشتر: مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری

البته در بعضی مواقع، زوج ها علاوه بر این که در گرفتن طلاق به توافق می رسند، در ارتباط با موضوعاتی مثل گرفتن حضانت فزندان، میزان مهریه، نفقه زوجه، جهیزیه و… هم به توافق می رسد، که این توافق مورد احترام دادگاه هم می باشد و دادگاه هم طبق همان رای می دهد. براي این که به سریع ترین و راحت ترین شکل ممکن کار طلاق خود را نهایی کنید، به شما توصیه می شود که با مشاوره با وکیل طلاق در جنوب تهران، از گروه وکلای خانواده دادجویان استفاده کنید.

بهترین وکیل طلاق در جنوب تهران کیست؟

به هر ترتیب در هر حوزه ای انتخاب بهترین کار بسیار سخت و ناممکنی است. زیرا همه افراد فعال در هر حوزه ای سعی می کنند که بهترین ورژن و حالت خود را ارائه دهند، تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. در مورد وکلا هم این داستان وجود دارد و همه آن ها سعی می کنند که به بهترین شکل ممکن از حقوق موکل شان مراقبت کنند و آن ها را باز پس گیری کنند. اما به طور کلی یکسری ویژگی هایی است که یک وکیل را به بهترین وکیل طلاق در جنوب تهران تبدیل می کند، که در قسمت زیرین برخی از آن ها را مشاده می کنیم.

  1. از گفتن توانایی های غیر قانونی و کذب و بلوف زدن پرهیز می کند.
  2. بهترین و کم هزینه ترین و سریعترین راه حل را به موکلش پیشنهاد میکند
  3. وکیل خانواده خوب روز است.
  4. وکیل خانواده خوب امین و امانت دار است.
  5. از تجربه ی دیگران استفاده می کند و به قاضی جهت روشن شدن ابهامات پرونده کمک میکند.
  6. با قاضی موکل طرف مقابل بطور محترمانه برخورد می کند.
  7. دارای یک یا چند تخصص است.

کسب اطلاعات بیشتر: حدود اختیارات وکیل در طلاق توافقی چقدر است؟

مشاوره با وکیل طلاق در جنوب تهران

در صورتی که متاسفانه در شرف طلاق هستید و به دنبال وکیل طلاق در جنوب تهرانی هستید، به شما توصیه می شود که حتما در زمان بستن قرارداد وکالت، و در زمان اقدام برای مشاوره با وکیل طلاق در جنوب تهران، به یکسری نکات در مورد حدود اختیارات وکیل در طلاق توافقی یا همان حدود اختیارات وکیل در قانون مدنی مطلع باشید و در زمان اخذ وکالت در طلاق از مکتوب شدن موارد ذیل اطمینان حاصل نمائید.

وکیل طلاق در جنوب تهران

وکیل طلاق در جنوب تهران

  • حق توکیل به غیر ولو کراراً و حق اخذ و انعقاد قرارداد با وکلای دادگستری.
  • مراجعه به هر یک از مراجع قضایی و حضور در واحد مشاوره، داوری و دادگاه و اخذ گواهی عدم امکان سازش.
  • حق قبول مابذل نسبت به کلیه حق و حقوق قانونی زوجه.
  •  اسقاط حق تجدیدنظرخواهی و فرجام خواهی.
  • حضور در هر یک از دفاتر رسمی ثبت طلاق و اجرای صیغه طلاق و مطلقه نمودن زوجه (وکیل) از قید زوجیت و انجام کلیه تشریفات ثبت طلاق و اخذ مدارک شناسایی و سند طلاق.
  • موکل (زوج) ضمن عقد خارج لازم حق عزل وکیل را از خود سلب و ساقط می نماید.

شماره وکیل طلاق در جنوب تهران

در طول مقاله مطالبی بیان شد مثل مثل طلاق و وکیل طلاق، بهترین وکیل طلاق در جنوب تهران، مشاوره با وکیل طلاق در جنوب تهران، شماره وکیل طلاق در جنوب تهران و… که امید است برای شما مفید واقع شده باشند. اگر که متاسفانه زندگی مشترک تان به مرحله ای رسیده که دیگر امکان ادامه آن وجود ندارد، و متاسفانه به فکر طلاق و جدایی هستید، به شما توصیه می شود که سری به سایت گروه حقوقی دادجویان بزنید، از مطالب مفید آن ها در حوزه مسائل حقوقی مثل همین بحث بهره ببرید،

در صورت نیاز با شماره وکیل طلاق در جنوب تهران گروه وکلای خانوده آن ها که از بهترین وکلای خانواده در تهران و حومه آن می باشند تماس بگیرید، و پرونده حقوقی تان را فارغ از موضوعی که دارد به آن ها بسپارید تا به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن، با توجه به تجارب و مهارتی که دارند، پرونده تان را به نتیجه دلخواه شما برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *