مقالات, طلاق, وکیل دعاوی خانواده

وکیل رابطه نامشروع

بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران

خیلی از افراد بنا به دلایلی و بخاطر مورد خیانت قرار گرفتن، به دنبال وکیل رابطه نامشروع می گردند. خانواده یکی از ارکان اساسی هر جامعه ای است که استحکام و قدرت آن ناشی از تلاش زن و شوهر برای داشتن یک رابطه سالم، عمیق و با احترام متقابل است. اما گاها بنا به دلایل مختلفی مثل وجود مشکلات خانوادگی، وجود مشکلات جنسی، مشکلات عاطفی، عدم توجه یک طرف به دیگری، مشغله کاری و…، زوجین نمی توانند آن طور که باید و شاید با یکدیگر وقت بگذرانند. از همین رو آن طرفی که احساس مشکل از لحاظ عاطفی یا جنسی می کند، به دنبال فردی به غیر از همسر خود می رود، که به این عمل رابطه نامشروع می گویند. وکیل رابطه نامشروع هم کسی است که در چنین شرایطی برای دفاع از حق کسی که به او خیانت شده است، دست به کار می شود. در ادامه بحث هم همراه بهترین وکیل تهران دادجویان باشید تا بیشتر و بهتر در مورد مسائلی مثل مجازات رابطه نامشروع، وکیل خانواده در تهران و… بدانید.

بهترین وکیل رابطه نامشروع

قبل از اين كه صبحت ىرباره بهترین وکیل رابطه نامشروع را شروع کنیم، بهتر است کمی در مورد خود تعریف رابطه نامشروع بدانیم، این کار را با شناخت خود کلمه مشروع شروع می کنیم. نامشروع در فرهنگ نامه دهخدا این گونه تعریف شده است : “خلاف شرع ، ناروا و ممنوع ” . در اصطلاح حقوقی نامشروع به معنی غیر قانونی است و رابطه نامشروع رابطه ای است که در خارج از رابطه قانونی باشد و قانون گذار آن را جرم انگاری کرده و برای آن مجازات تعیین کرده است.

بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران

بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران

اما پیش از صحبت درباره وکیل رابطه نامشروع در تهران، بهتر است که تعریف دقیق تری از رابطه نامشروع را بدانیم. افراد بالغی که بدون علقه زوجیت روابطی خارج از چهارچوب شرع و قانون با هم داشته باشند، مرتکب رابطه نامشروع شده اند. علقه زوجیت بدین معنی است که زن و مرد با خواندن صیغه محرمیت به عقد نکاح یکدیگر درآیند. انجام اعمالی مانند تقبیل (بوسیدن)، مضاجعه (هم بستری)، دست دادن و … که متعارض با نظم و عفت جامعه باشند جزو روابط نامشروع هستند. روابطی از قبیل دوستی دختر و پسر نامحرم باهم، ارتباط تلفنی، اینترنتی یا مجازی آنها، قرار ملاقات هایی از قبیل قرار کافی شاپ، قدم زدن در پارک که منافی عفت باشند نیز جزو روابط نامشروع محسوب می شوند.

کسب اطلاعات بیشتر: طلاق به دلیل ضرب و جرح

در حالت کلی رابطه نامشروع عبارت است از ارتباطات جسمی یا حتی کلامی با محتوای غیر قانونی و غیر شرعی که به زنا نرسد. تشخیص روابط نامشروع برعهده مرجع قضایی است و معیار او برای این تشخیص، عرف است. چنانچه طی بررسی مراجع قضائی، روابط زن و مرد نامتعارف باشد نامشروع شمرده می شود. در تشخیص جرم باید دقت فراوانی شود تا منجر به اشتباه نشود. به طور کلی رابطه نامشروع که خدای ناکرده در صورت وقوع آن برای تان می توانید برای گرفتن حق تان از مشاوره با وکیل رابطه نامشروع دادجویان استفاده کنید، به دو شکل صورت می گیرد که در قسمت پایینی آن ها را می بینیم.

رابطه نامشروع دون زنا

طبق ماده ۶۳۷ موجود در قانون مجازات اسلامی روابطی فیزیکی که به مواقعه (رابطه جنسی) ختم نشود، نظیر بوسه، بغل، یا همبستری روابط نامشروع نامیده می شوند. اعمالی غیر فیزیکی نظیر چشمک زدن، لبخند زدن از روی شهوت جزو روابط نامشروع محسوب نمی شوند.

رابطه نامشروع منجر به زنا

زنای محصنه، رابطه جنسی زن و مرد با وجود داشتن همسر. زنای غیر محصنه، رابطه جنسی زن و مرد که که همسر ندارند یا به دلایلی مانند بیماری امکان رابطه جنسی ندارند. تجاوز به عنف، برقراری رابطه جنسی بدون رضایت طرف مقابل، زنای به عنف (تجاوز) محسوب می شود. مجازات تجاوز، اعدام است.

بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران

بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران

مجازات رابطه نامشروع

حال كه داریم در مورد بهترین وکیل رابطه نامشروع صحبت می کنیم، بد نیست که با مجازات رابطه نامشروع هم آشنا شویم. قانونگذار در ماده 637 قانون مجازات اسلامی برای رابطه نامشروع 99 ضربه شلاق تعیین نموده است و البته اگر یکی از طرفین رابطه، مکَره باشد تعزیر نمی شود (یعنی مجازات نمی گردد) و فقط اکراه کننده مجازات می شود. با توجه به اینکه ماده 637 به نحوی تنظیم شده است که بدون تماس فیزیکی بین زن و مرد، رابطه نامشروع را ثابت تشخیص می دهد فلذا مرتکب چنین جرمی به 99 ضربه شلاق محکوم می شود. برای فهم بیشتر جرم؛ رابطه نامشروع باید به منشاء جرم انگاری آن یعنی منابع اسلامی مراجعه نمود. در صورتی که بنا به دلایل با مسائل قانونی رابطه نامشروع درگیر هستید، توصیه می شود که از وکیل رابطه نامشروع دادجویان که یکی از بهترین وکلای کیفری در تهران می باشد، کمک بگیرید.

کسب اطلاعات بیشتر: نحوه استعلام ازدواج قبلی

وکیل رابطه نامشروع در تهران

تهران پرجمعیت‌ ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر در سرشماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت داشته است و براساس برآورد سال ۲۰۱۸ سازمان ملل متحد، ۳۸ مین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ ترین شهر غرب آسیا میباشد. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلانشهر پرجمعیت خاورمیانه است. از دید ناهمواری‌های طبیعی، تهران به دو ناحیهٔ دشتی و کوهپایه‌ایِ البرز تقسیم می‌شود و گسترهٔ کنونی آن از ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا امتداد یافته‌ است. در صورتی که شما هم ساکن شهر یا استان تهران هستید و متاسفانه مورد خیانت قرار گرفته اید، یا به هر دلیل دیگری با مسائل قانونی رابطه نامشروع درگیر هستید، به شما توصیه می شود که برای حل مشکلتان، حتما از وکیل رابطه نامشروع در تهران دادجویان کمک بگیرید.

مشاوره با وکیل رابطه نامشروع

امید است مطالب بیان شده در طی بحث وکیل رابطه نامشروع مثل بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران، مجازات رابطه نامشروع و… برای شما مفید واقع شده باشند. در صورتی که خدای ناکرده درگیر مسائل رابطه نامشروع شده اید و به دنبال وکیل رابطه نامشروع می گردید، به شما توصیه می شود که پیش از انجام آن کار حتما به سايت گروه دادجویان که از معتبرترین گروه های حقوقی در تهران می باشد مراجعه کنید و با تماس با مشاورین دادجویان، هم از مشاوره با وکیل رابطه نامشروع بهره مند شوید، و هم پرونده رابطه نامشروع تان را، فارغ از این که در کدام جهت ایستاده اید، به دادجویان بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *