مقالات, وکیل دعاوی خانواده

شماره تماس وکیل خانواده

شماره تماس وکیل خانواده | مشاوره با وکیل خانواده

شماره تماس وکیل خانواده از موضوعاتی است که افرادی که متاسفانه کارشان در زندگی مشترک به طلاق کشیده شده است به دنبال آن هستند تا وکیل خانواده ای بیابند که پیگیری کارهای پرونده شان را بر عهده بگیرد. شوربختانه در سالیان اخیر تعداد افرادی که تصمیم به جدا کردن مسیر شان از شریک زندگی شان، و پایان دادن به زندگی مشترک شان می گیرند، رو به افزایش بوده است. به گونه ای که در امروزه روز متاسفانه، درصد بالایی از ازدواج ها تنها پس از گذشت مدت کوتاهی به طلاق منجر می شوند. در صورتی که مسائل حقوقی برای تان جذابیت دارد یا اگر که متاسفانه در شرف طلاق هستید، خواندن مقاله شماره تلفن وکیل خانواده ی دادجویان، برای تان مفید خواهد بود. با بهترین وکیل تهران یعنی گروه وکلای دادجویان همراه باشید.

وکیل خانوده کیست؟ | شماره تماس وکیل خانواده

پیش از اشاره به شماره تماس وکیل خانواده، بد نیست که کمی راجع به وکیل و وکیل خانواده صحبت کنیم. از وکیل شروع می کنیم، وکیل کسی است که در دبیرستان در رشته علوم انسانی تحصیل کرده و در دانشگاه هم درس خود را در رشته حقوق ادامه داده است. به همین سبب وکیل، دانش و تبحری کامل بر روی قوانین مختلف کشور مثل قانون اساسی، قوانین تجاری، قوانین خانوادگی و… دارد. همچنین وکیل کسی است که با توجه به تجربه ای که از حضور در دادگاه و پیگیری پرونده های حقوقی، کیفری، خانوادگی و…. دارد، می داند که چگونه به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن پرونده قضائی را به نتیجه دلخواه موکلش برساند.

دریافت مشاوره از وکیل خانواده: 09124833958

وکیل خانوداه کیست؟ شما که به دنبال شماره تلفن وکیل خانواده هستید، باید بدانید که وکیل خانواده همان کسی است که در رشته حقوق تحصیل کرده و بر قانون اساسی و انواع و اقسام قانون های کشور تسلط کامل دارد، اما حوزه و حیطه تخصصی کاری او، موضوعات و مسائل مربوط به خانواده مثل ازدواج، طلاق، حضانت فزندان و… می باشد و بیشتر پرونده های حقوقی ای که انجام داده هم، در این حوزه ها بوده است، و آمادگی این را دارد که پرونده طلاق شما را هم پیگیری کند و در صورت امکان، آن را به نتیجه دلخواه شما برساند.

مهم ترین دعاوی خانواده

شماره تماس وکیل خانواده | مشاوره با وکیل خانواده

شماره تماس وکیل خانواده | مشاوره با وکیل خانواده

موراد مراجعه به وکیل خانواده از دیگر مسائلی است که شما پیش از یافتن شماره تماس وکیل خانواده و استخدام او باید از آن مطلع باشید و بدانید که وکیل خانواده قادر به انجام چه کار هایی است، و آیا کار مد نظر شما در حیطه و حوزه کاری او قرار می گیرد یا خیر. موارد مراجعه به وکیل خانواده موارد متعددی هستند، به نحوی که تقریبا یک وکیل خانوده قادر است در تمامی دعوی و مشکلات حقوقی خانوادگی، پرونده شما را قبول و پیگیری کند. برای آشنایی بهتر و بیشتر شما با موارد کاری یک وکیل خانوده که پیش از یافتن شماره تماس وکیل خانواده، شما باید از آن ها مطلع باشید، برخی از آن ها در بخش زیرین این پاراگراف جمع آوری شده اند.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین وکیل غرب تهران

طلاق و فسخ ازدواج: از مشهورترین فعالیت های یک وکیل خانوده که بیشتر اوقات دلیل اصلی گشتن افراد به دنبال شماره تماس وکیل خانواده می باشد، موضوع طلاق و فسخ ازدواج است. یکی از رایج ترین فعالیت ها و انواع پرونده های حقوقی ای که یک وکیل خانوده، آن ها را قبول و پیگیری می کند، موضوع دعوی جدایی زوجین از یکدیگر می باشند. وکیل خانوداه قادر است پرونده های طلاق در زمینه های مثل. درخواست طلاق مرد، درخواست طلاق زن، درخواست طلاق توافقی، فوت یکی از زوجین، بذل مدت، بطلان عقد نکاح و… را انجام دهد.

شماره تماس وکیل خانواده | مشاوره با وکیل خانواده

شماره تماس وکیل خانواده | مشاوره با وکیل خانواده

شرایط حضانت فرزندان: یکی دیگر از فعالیت های مشهوری که افراد برای انجام آن به دنبال شماره تلفن وکیل خانواده و استخدام او می گردند، موضوع حضانت و مسائلی مثل درصد حضانت یا ملاقات با فرزندان می باشد. حالت نرمال و قانون اصلی حضانت، به این شکل می باشد که نگهداری از فزندان چه پسر باشند و چه دختر، تا سن 7 سالگی بر عهده مادر است و پس از آن تا به بلوغ رسیدن شان، بر عهده پدر می باشد. یکی از موضوعات دعوی در این حوزه، گرفتن حق ملاقات و کم و کیف انجام آن، در زمان نگهداری از فرزندان توسط طرف دیگر، می باشد.

بحث هزینه های زوجه و نقه: بحث پرداخت نفقه و هزینه های زندگی زوجه از موضوعاتی می باشد که وکیل خانواده می تواند در آن دخالت کند و نمایندگی زن را عهده دار شود. در قانون کشور ما بحثی وجود دارد به اسم نفقه که به معنای هزینه های زندگی زن، یعنی خوراک، پوشاک، سلامت و مسائل ضروری دیگر از این قبیل می باشد، در صورتی که مرد از پرداخت آن به زن خودداری کند، حق طلاق برای زن به وجود می آید و زن با کمک وکیل خانواده، یا می تواند طلاق بگیرد و یا می تواند درخواست پرداخت نفقه کند.

مهریه: از موضوعات پر تکرار در میان زوجین وقتی نام از وکیل خانواده و شماره تماس وکیل خانواده به میان می آید، مهریه می باشد. مهریه یکی از حقوق زوجه است که در زمان ازدواج میان خوانواده های عروس و داماد تعیین شده و در سند ازدواج هم میزان آن به ثبت رسیده است. در زمان جدایی و طلاق زن و مرد، یکی از موضوعاتی که تکلیفش باید مشخص شود، همین بحث مهریه است و اگر طلاق به صورت توافقی نباشد و زوجین از قبل بر سر چند و چون آن به نتیجه نرسند، زوجه یا زوج می توانند از وکیل خانواده برای رسیدن به نتیجه دلخواهشان در بحث مهریه کمک بگیرند.

وکیل پایه یک دادگستری خانواده

شماره تماس وکیل خانواده | مشاوره با وکیل خانواده

شماره تماس وکیل خانواده | مشاوره با وکیل خانواده

در طول مقاله شماره تلفن وکیل خانواده، مطالبی بیان شد که امید است برای شما مفید واقع شده باشند. اگر که متاسفانه زندگی مشترک تان به مرحله ای رسیده که دیگر امکان ادامه آن وجود ندارد، و متاسفانه به فکر طلاق و جدایی هستید، به شما توصیه می شود که سری به سایت گروه حقوقی دادجویان بزنید، از مطالب مفید آن ها در حوزه مسائل حقوقی مثل همین مقاله شماره تلفن وکیل خانواده و وکیل طلاق توافقی بهره ببرید، در صورت نیاز با گروه وکلای خانوده آن ها که از بهترین وکلای خانواده در تهران و حوه آن می باشند مشاوره بگیرید، و پرونده حقوقی تان را فارغ از موضوعی که دارد به آن ها بسپارید تا به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن، با توجه به تجارب و مهارتی که دارند، پرونده تان را به نتیجه دلخواه شما برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *