وکیل طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی کیست؟ طلاق توافقی چقدر زمان می برد و مراحل طلاق توافقی به چه صورت است؟ مدارک لازم برای طلاق توافقی چیست؟ با توجه به پیچیده شدن شرایط زندگی و گسترش روابط اجتماعی و در عین حال ناسازگاری بسیاری از زوجین، نرخ طلاق در جامعه امروزی بسیار افزایش پیدا کرده است. همانطور که می دانید برای طلاق در کشور ایران به صورت قانونی می بایست تشریفاتی صورت پذیرد که ممکن است طبق قانون مدنی زمان بر باشد و مشکلات زیادی را برای زوجین ایجاد کند. از جمله این مشکلات می توان به ایجاد مشکلا روحی و روانی در طرفین و همچنین در فرزندان اشاره کرد. به همین سبب بسیاری از زوجین طلاق توافقی را به عنوان راهی ساده تر برای جدایی انتخاب می کنند. در این راستا وکیل طلاق توافقی می تواند همراه شما باشد

به طور خلاصه می توان گفت طلاق توافقی به طلاقی گفته می شود که زوجین تمایل دارند با تفاهم و بدون دعوا با یکدیگر، جدا شوند. هر توافقی که بین آن ها در خصوص مهریه، نفقه، جهیزیه، حضانت و ملاقات فرزندان داشته باشند دادگاه محترم شمرده و قابل قبول خواهد بود. مثلا زوجه توافق می کند که مهریه خود را ببخشد و در عوض حضانت فرزند خود را بر عهده بگیرد. بنابراین تمامی موارد در رای دادگاه منعکس می شود و قابلیت اجرا دارد.

طلاق توافقی نیز مانند دیگر روندها دارای مراحل طلاق توافقی خاص خود می باشد که می بایست همگی به طور کامل اجرا شود. در ادامه در مورد مراحل طلاق توافقی، وکیل طلاق توافقی و دیگر  موارد به بحث و بررسی خواهیم پرداخت. از دیگر امور مهم در زمینه طلاق و یا طلاق توافقی داشتن یک وکیل طلاق توافقی خبره و کاربلد می باشد که بتواند روند کار را مطابق با میل شما پیش ببرد. در راستای این امر دادجویان آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشد. با وکیل خانواده دادجویان همراه باشید. برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل پایه یک دادگستری می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

بهترین وکیل طلاق توافقی 

با معرفی بهترین وکیل طلاق توافقی همراه شما هستیم. قانون ازدواج را محترم شمرده است و برای نظم بخشیدن به آن قوانینی را نیز وضع کرده است. اما یکی از راه های حل اختلافات جدی که راه حلی برای آن وجود ندارد، طلاق می باشد. علیرغم اینکه طلاق عملی مذموم شمرده می شود، اما در مواردی ممکن است که طرفین با یکدیگر ساطش نداشته باشند و در نتیجه چاره ای جز جدایی باقی نمی ماند. به همین دلیل قانون راه های مختلفی را پیش رو گذاشته است. بر این اساس می توان طلاق را به سه بخش طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زن و طلاق توافقی تقسیم بندی کرد که در هر سه مورد نیاز به وکیل طلاق توافقی احساس می شود.

در طلاق توافقی زن و شوهر پیش از درخواست طلاق، در مورد سرنوشت حقوق و تکالیف مالی و معنی خود به توافق می رسند و سپس اقدام به تقدیم درخواست به دادگاه می کنند. ساده ترین و بی دردسرترین نوع طلاق، طلاق توافقی می باشد که به دلیل اینکه در این روزها در کوتاه ترین زمان ممکن رای آن صادر می شود، تبدیل به یک طلاق رایج شده است. علاوه بر این، به دلیل توافق بین طرفین، نزاع و درگیری و احتمال بروز اختلافات در آینده را به کمترین مقدار ممکن می رساند.

برخلاف تصور عموم در طلاق توافقی حتما لازم نیست که زن مهریه خود را ببخشد و از حق قانونی خود صرف نظر کند. بلکه هر توافقی که بین طرفین صورت گرفته باشد مورد احترام است. با توجه به اینکه این نوع طلاق همانطور که بیان شد روند خاص خود را دارد در این مقاله می خواهیم در مورد روند و شرایط وکیل طلاق توافقی در غرب تهران به بحث و بررسی بپردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

طلاق توافقی در تهران

طلاق توافقی طبق قوانین مصوب شده در سال 1391 دارای قوائد ویژه ای است که آن را از دگر طلاق ها مجزا کرده است. مطابق با این قانون در تمامی موارد طلاق به جز طلاق توافقی، زوجین باید توسط دادگاه به داوری ارجاع شوند. به عنوان مثال به هنگام طلاق از طرف مرد و یا زن، زوجین به داوری ارجاع داده می شود و سپس دادگاه مطابق با نظر داوران رای را صادر می کند. اما در طلاق توافقی نیازی به مراجعه به داوری نمی باشد. در حالت کلی مراحل طلاق توافقی به شرح زیر می باشد که می توانید همراه با وکیل طلاق توافقی آن را طی کنید:

از سال 1397 دادگستری اعلام نمود که درخواست طلاق توافقی در دفاتر الکترونیک قضایی، صرفا با ارائه گواهی عدم انصراف از طلاق از طرف مرکز مشاور خانواده بهزیستی امکان پذیر خواهد بود. به این ترتیب طوجین در ابتدا می بایست به سامانه تصمیم به طلاق مراجعه کرده و برای اخذ نوبت مشاوره ثبت نام کنند. سپس روز و ساعت مشاوره را در این سامانه انتخاب کنند. همچنین در نظر داشته باشید عدم حضور زوجین در مشاوره طلاق توافقی تبعاتی را نیز به همراه دارد که در دیگر مقالات به آن پرداخته شده است. برای اینکار وکیل طلاق توافقی می تواند به جای شما حضور داشته باشد.

پس از طی مرحله اول و انجام مراحل مشاوره و صدور گواهی عدم انصراف از طلاق، زوجین و یا وکیل طلاق توافقی آن را با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک غذایی، اقدام به ثبت طلاق توافقی می نماید. دادخواست از طریق این دفتر به خدمات غذایی دادگاه مربوطه ارسال می شود.

پرونده به شعبه ارسال شده و شعبه اقدام به تعیین وقت جلسه رسیدگی طلاق توافقی کرده و این وقت به طرفین ابلاغ می گردد. در این جلسه قاضی با بررسی نظر کارشناسان مشاوره و با در نظر گفتن توافق هایی که میان طرفین صورت گرفته است، اقدام به صدور گواهی عدم امکان سازش یا همان رای طلاق توافقی می کند.

پس از صدور رای طلاق توافقی که گواهی عدم امکان سازش نامیده می شود، از آنجا که این طلاق با توافق بوده و معمولا نیز زوجین با توافق، حق تجدید نظر خواهی و فرجام خواهی خود را اسقاط می کنند، زوجین باید این گواهی را تا سه ماه از تاریخ صدور، به دفاتر ثبت طلاق برده و اجرای صیغه طلاق و ثبت آن را تقاضا کنند . در این نوع از طلاق ، طرفین بایستی حتما در دفترخانه حاضر باشند تا طلاق ثبت شود . یعنی عدم حضور یکی از طرفین در دفترخانه برای ثبت طلاق توافقی ، مانع از انجام طلاق توافقی خواهد شد .

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

گاهی یکی از زوجین زمان شرکت در جلسات مشاوره را ندارد و یا اینکه تمایلی ندارد که در روند طلاق توافقی خودش روند کار را پیگیری کند. در صورتی که شما قصد شرکت در جلسات مشاوره و جلسات دادگاه را ندارید و تمایل دارید که امور طلاق برای شما در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد. به شما پیشنهاد می کنیم که از وکیل طلاق توافقی دادجویان کمک بخواهید.

برای طلاق توافقی در ابتدا وکیل طلاق توافقی مورد نظر خود را از دادجویان پیدا کنید. توافقات خود را به صورت مکتوب به ایشان ارائه دهید تا وکالت نامه برای شما تنظیم شود. البته در این مرحله نیز نیازی به حضور شما در دفتر وکالت نیست و از طریق سامانه ثنا نیز می توانید به وکیل طلاق توافقی خود وکالت دهید و امضا قرارداد الکترونیک را انجام دهید. در این بخش بسته به وکیل طلاق توافقی که انتخاب کرده اید و با توجه به تجارب وی، دیگر نیازی به حضور شما در هیچ یک از مراحل نیست.

وکیل طلاق توافقی مورد نظر برگه ی عدم سازش را با وکالتی که در اختیار دارد، دریافت می کند و بسته به اختیاراتی که دارد حتی می تواند در دفتر طلاق برای جاری شدن صیغه طلاق نیز حضور پیدا کند و نیازی به حضور شما نباشد

آیا برای طلاق توافقی حضور زوجین لازم است؟

فقط یک بار زوجین یا کسی که وکالت در طلاق دارد به ما برای امضاء و ثبت توافق ها مراجعه می کند. اگر سامانه ثنا (ابلاغ الکترونیکی) ثبت نام نکرده باشد لزوماً یک بار برای داشتن سامانه ثنا به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند و اگر هم قبلاً در سامانه مذکور ثبت نام شده باشد دیگر نیازی به مراجعه نیست.
در طول مدت و مراحل کار هم فقط در صورت باکره بودن، زوجه به پزشکی قانونی خواهد رفت و در غیر آن آزمایش بارداری الزامی است. در بیشتر دادگاه های خانواده تهران آزمایشگاه وجود دارد که زوجه با راهنمایی ما به آنجا برای دادن تست خون مراجعه می کند به دلیل شیوع کرونا بعضی از شعب دادگاه ارائه جواب آزمایش بارداری را موکول به ثبت طلاق در دفترخانه طلاق می کنند که در این صورت نیازی به حضور زوجه نیز در دادگاه مطلقاً نخواهد بود. برای دریافت مشاوره از وکیل طلاق توافقی با مجموعه وکلای دادجویان در تماس باشید.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

طلاق توافقی چقدر زمان می برد؟

در زمینه طلاق توافقی از آذرماه 1397 تا کنون شرایطی در قانون کشور تغییر کردو روند به این صورت است که اگر زوجین تصمیم به طلاق توافقی داشته باشند، در ابتدا یکی از آن ها یا هردو در سامانه نوبت دهی طلاق توافقی با وارد کردن مشخصات یکی از مراکز  مشاوره را در تهران انتخاب می کنند. این مرکز غربالگری پس از ثبت اطلاعات زوجین و دلایلی که برای طلاق وجود دارد، آن ها را به یک مرکز مشاوره زیر نظر مرکز بهزیستی استان تهران ارجاع می دهد. این جلسات طی 1 تا 5 جلسه و حداقل 45 روزه برگزار می شود. پس از طی این مرحله گواهی گواهی عدم انصراف از طلاق دریافت شده و رای صادر می شود. در نتیجه زوجین در یک فرصت سه ماهه می توانند به یکی از دفاتر رسمی طلاق برای ثبت طلاق بروند.

در نظر داشته باشید که هیچ زن و شوهری نمی توانند بدون رای دادگاه به طور مستقیم به دفترخانه برای طلاق مراجعه کنند. و هیچ دفترخانه ای هم بدون رای دادگاه حق ثبت طلاق توافقی را ندارد چرا که در این صورت پروانه فعالیت وی باطل خواهد شد. ممکن است سوال شود که چگونه می توان با وجود اجباری شدن مشاوره، بدون حضور زوجین رای طلاق توافقی را اخذ کرد؟

جواب این است که به هیچ عنوان کار خلاف قانون و مقررات انجام نمی شود. در حال حاضر شعب خانواده تهران درخواست طلاق یک طرفه که فعلا در تهران نیاز به مشاوره ندارد را تبدیل به طلاق توافقی می کنند و در صورتی که یکی از زوجین بخواهد در مشاوره شرکت نکند درخواست طلاق به صورت یک طرفه از جانب زوج یا زوجه ثبت می شود و بعد از ارجاع به شعبه توافق طرفین به دادگاه رسیدگی کننده اعلام می شود و در نهایت دادگاه رأی را مطابق توافق طرفین یا وکلای آنها صادر می کند. بنابراین اینکه با شرایط ذکر شده طلاق توافقی چقدر زمان میبرد زمان قطعی نمی توان پیش بینی کرد اما با عنایت به تجربه و شعب مختلف دادگاه که رویه یکسانی هم ندارند حدود ۱۰ الی ۲۰ روز کاری است.

وکیل طلاق توافقی ارزان

در حالت کلی طلاق توافقی دارای شرایطی می باشد که می توان آن را به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد. این گروه به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم بندی می شود که در ادامه هریک را به صورت جداگانه شرح خواهیم داد. با وکیل طلاق توافقی دادجویان همراه باشید.

شرایط عمومی طلاق توافقی

همچون سایر انواع طلاق، طلاق توافقی مستلزم تقدیم دادخواست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و پرداخت هزینه دادرسی مربوطه می باشد. تنها تفاوت طلاق توافقی با طلاق از طرف مرد یا طلاق از جانب زن، آن است که در طلاق توافقی لازم است که هر دو زوجین، در دفتر خدمات حاضر شده و اقدام به تقدیم و امضا دادخواست طلاق توافقی نمایند، در حالی که در سایر انواع طلاق، زوج یا زوجه ای که خواهان طلاق می باشد، به تنهایی دادخواست طلاق را تقدیم و امضا می نماید.

 به علاوه، لازم است تا تمام حقوق مالی زوجه به طور کامل پرداخت گردیده یا اینکه زوجه به عدم دریافت آن ها رضایت داده یا به طریق دیگری با زوج توافق نماید. در نهایت، صدور رای طلاق توافقی، مستلزم ارائه گواهی عدم بارداری از جانب زوجه و رعایت عده طلاق می باشد.

شرایط اختصاصی طلاق توافقی

همانطور که گفته شد بر خلاف سایر انواع طلاق، در طلاق توافقی، شرط ارجاع به داوری وجود نداشته و به جای این شرط، زوجینی که قصد دریافت رای طلاق توافقی را دارند، باید پیش از تقدیم دادخواست، جهت اخذ گواهی عدم انصراف از طلاق به مراکز مشاوره خانواده بهزیستی مراجعه نمایند. به علاوه صدور حکم طلاق توافقی، مستلزم توافق در تمام حقوق و تکالیف مالی و غیر مالی زوجین به نحوی که گفته شد، می باشد. بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران با گروه وکلای دادجویان.

جهت دریافت مشاوره در زمینه طلاق توافقی می توانید با مجموعه دادجویان در ارتباط باشید.

وکیل طلاق در تهران

در کل برای طلاق توافقی داشتن عقدنامه و یا رونوشت آن، شناسنامه و کارت ملی زوجین کافی می باشد. حتی اگر کارت ملی در دسترس نباشد و شماره ملی خود را حفظ باشید کفایت می کند. در صورت در دسترس نبودن عقدنامه نیز می توانید به دفترخانه ای که در آن عقد نموده اید مراجعه کنید و رونشت را از وی اخذ کنید. در نظر داشته باشید که تا قبل از صدور رای در صورتی که هریک از زوجین حتی اگر توافق نامه و یا دادخواست را امضا کرده باشد و سپس پشیمان شود، رای طلاق توافقی صادر نمی شود. این مورد را می توانید با وکیل طلاق توافقی پیگیری کنید. مدارک لازم برای طلاق توافقی به شرح زیر می باشد.

مدارک لازم برای طلاق توافقی چیست؟

نکته: در صورتی که زوج پس از صدور رای طلاق توافقی پشیمان شود و به دفترخانه ثبت طلاق نیاید امکان ثبت طلاق وجود نخواهد داشت مر اینکه زن از مرد در ضمن رای دادگاه یا به صورت حق طلاق، وکالت در مراجعه به دفترخانه برای ثبت طلاق داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با وکیل طلاق توافقی دادجویان همراه باشید.

نکته: در صورتی که زوجه پس از  صدور رای طلاق توافقی پشیمان شود، زوج می تواند بدون حضور وی به یکی از دفاتر ثبت طلاق مراجعه کند و طلاق را ثبت نماید. البته باید در نظر داشت که در صورتی که طلاق خلعی باشد، زوجه می تواند در ایام عده از زمان ثبت طلاق به آنچه بذل کرده از مهریه یا غیر آن، مراجعه کند. بدیهی است که زن دوشیزه و یا باکره عده ندارد و امکان رجوع هم متصور نیست.

نکته : توافقنامه طلاق توافقی با وکیل طلاق توافقی اگر منجر به ثبت طلاق نشود و یکی از طرفين پشیمان شود اثر حقوقی ندارد و از درجه اعتبار خارج است. به عبارت دیگر هر نوشته ای حتی رای دادگاه اگر منجر به ثبت رسمی طلاق نشود باطل است مثلا زوجه میپرسد که اگر بنویسیم مهریه را بخشیدم یا بذل کردم ولی شوهرم پشیمان شود وضعیت مهریه چه میشود؟  جواب این است که مهریه پابرجاست مگر اینکه طی سند رسمی مستقلی در فرض در قبال گرفتن وکالت برای طلاق، مهریه بخشیده شده باشد.

نکته: اگر زن باکره (دوشیزه) باشد دادگاه های تهران فقط گواهی بکارت پزشکی قانونی را معتبر می دانند و اگر باکره نباشد صرف جواب آزمايش عدم بارداری کفایت می کند.

شرایط طلاق توافقی در دوران نامزدی

در دوران عقد ممکن است مسائل و مشکلاتی ایجاد شود که طرفین تصمیم به جدایی بگیرند. زمانی که هنوز هیچ نزدیکی بین زن و شوهر اتفاق نیفتاده و زوجه باکره است، شرایط طلاق توافقی در دوران نامزدی امکان پذیر است و شرایط طلاق و مهریه‌ای که به زن تعلق می‌گیرد کمی متفاوت است. طلاق توافقی نوعی از طلاق است که در آن زوجین به دلیل غیر قابل تحمل شدن ادامه زندگی مشترک، خواهان جدایی هستند و قبل از طلاق بر سر مسائل مختلف پیرامون ازدواج مانند مهریه، نفقه و یا حضانت فرزندان به توافق می‌رسند. وکیل طلاق توافقی در تهران.

در طلاق توافقی در دوران نامزدی و عقد، طرفین هنوز زیر یک سقف زندگی نمی‌کنند و فرزندی هم ندارند که در مورد او تصمیم‌گیری کنند. یکی از شرایط طلاق توافقی در دوران نامزدی این است که طرفین باید در مورد آن به توافق برسند مهریه است. اگر زوجه به هنگام طلاق باکره باشد تنها نیمی از مهریه به او تعلق می‌گیرد. در برخی موارد به موجب توافق طرفین برای طلاق، زن از بخشی از نصف مهریه یا از تمام آن می‌گذرد.

اگر درخواست طلاق توافقی از طرف زن باشد تنها در صورتی می‌تواند از همسر خود جدا شود که یکی از شروط دوازده گانه ضمن عقد وجود داشته باشد. علاوه بر این مرد باید حتما در زمان جاری شدن عقد این شروط را امضا کرده باشد. یکی از مسائل مهم که در طلاق توافقی در زمان عقد مطرح است این است که در این نوع طلاق زوج پس از طلاق حق رجوع به زوجه را ندارد زیرا طلاق بائن است. در نتیجه اگر طرفین مجدد تصمیم به زندگی مشترک داشته باشند باید دوباره عقد بین آن‌ها جاری شود.

مهریه در طلاق توافقی

یکی از موضوعات مهم که در طلاق توافقی مطرح می باشد، مهریه است. زمانی که طلاق در درخواست زوج باشد، در صورتی که زوجه مهریه خود را مطالبه کند، زوج موظف است که آن را پرداخت کند. اگر اموال داشته باشد به میزان مهریه اموال وی توقیف می شود و اگر اموال نداشته باشد معریه به صورت قسطی پرداخت می شود. بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران.

اما در صورتی که طلاق به درخواست زوجه باشد اگر تمایل به دریافت مهریه باشد می تواند اموال وی را توقیف کند و یا اینکه مهریه قسط بندی شود. اما در طلاق توافقی همه موارد بر مبنای توافق میان طرفین ایت. خانوم می تواند با رضایت خود مهریه را ببخشد و یا اینکه تنها بخشی از آن را دریافت کند. وکیل طلاق توافقی در تهران.

نفقه در طلاق توافقی

از دیگر حقوق مالی خانوم نفقه می باشد که پس از عقد به خانوم تعلق می گیرد. در حالت کلی تمکین عام برای انجام امور منزل به خانوم تعلق می گیرد و تمکین خاص برای انجام روابط زناشویی می باشد که به خانوم تعلق می گیرد. در صورتی که خانوم از آقا تمکین نکند و منزل را ترک کندناشزه محسوب شده و به ایشان نفقه تعلق نمی گیرد. البته در نظر داشته باشید که نفقه هیچ ارتباطی با مهریه ندارد. نفقه نیز در طلاق توافقی به توافق طرفین بستگی دارد. وکیل طلاق توافقی در تهران.

هزینه وکیل طلاق توافقی

یکی از عمده ترین سوالات کسانی که برای دریافت مشاوره به وکلای حقوقی مراجعه می کنند این است که هزینه وکیل طلاق توافقی چقدر است؟ در این مقاله تلاش بر این بود که بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران را به شما معرفی کنیم. شما عزیزان برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل طلاق می توانید با شماره 09124833958 تماس حاصل نمایید و به بهترین روش راهنمایی شوید. همچنین برای دریافت هزینه وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

13 دیدگاه در “وکیل طلاق توافقی

  1. زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر. میخواستم بدون طلاق توافقی چقدر طول میکشه؟

    1. seo-new گفت:

      سلام با شماره 09124833958 تماس حاصل نمایید.

  2. مجید گفت:

    هزینه طلاق توافقی با وکیل یا بدون وکیل فرق داره؟

  3. ساناز گفت:

    هزینه طلاق توافقی حدودا چقدره و بر عهده کیه؟

    1. seo-new گفت:

      هزینه طلاق بر عهده هر دو طرف می باشد. در صورت توافق یکی از طرفین می تواند پرداخت کند. برای دریافت مشاوره و هزینه طلاق توافقی با شماره 09124833958 تماس حاصل نمایید.

  4. پریسا گفت:

    سلام وقت بخیر. بعد از ازدواج مجدد میشه مهریه گرفت؟

    1. seo-new گفت:

      ازدواج مجدد زن مانع دریافت مهریه ازدواج قبلی او نخواهد بود.

  5. مهرخ گفت:

    سلام اگر زن درخواست طلاق بده بهش مهریه تعلق نمی گیره؟

    1. seo-new گفت:

      اگر زوجین بر سر جدایی توافق داشته باشند و اختلافی بر سر مهریه، حضانت و امثالهم نباشد بی شک طلاق توافقی است اما اگر مرد در خصوص طلاق مخالفت کند و زن از طریق اثبات عسر و حرج یا اثبات یکی از موارد دوازده گانه شروط ضمن عقد نکاح – در صورت امضاء کردن زوج – حکم طلاق اخذ نماید. علاوه بر طلاق مهریه را هم می تواند وصول نماید بنابراین درخواست طلاق از طرف زن و گرفتن مهریه در صورتی امکان پذیر است که زن دلیل محکمه پسند و موجه به دادگاه برای طلاق ارائه نماید.

  6. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر. اگر مرد درخواست طلاق بده باز هم می تونه مهریه اقساطی پرداخت کنه؟

    1. seo-new گفت:

      اگر مرد بخواهد در این حالت تقاضای تقسیط مهریه (اعسار از پرداخت دفعی مهریه) کند می بایستی در شعبه ای که رای مهریه صادر شده است دادخواست اعسار از پرداخت تقدیم دادگاه کند.

  7. علی گفت:

    سلام وقتتون بخیر. من با همسرم تفاهم اخلاقی نداریم. نداشتن تفاهم اخلاقی می تونه دلیل طلاق محسوب بشه؟

    1. seo-new گفت:

      سلام.
      از جانب زن دلیل کافی نمی باشد اما طلاق از طرف مرد نیازمند دلیل نمی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *